• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
فرماندار ممسنی :

بیماری کرونا اثر بخشی مصوبات کارگروههای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی شهرستان را کاهش داده است

  • کد خبر : 5772
  • 12 مرداد 1399 - 19:28
بیماری کرونا اثر بخشی مصوبات کارگروههای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی شهرستان را کاهش داده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی داود ایوبی گفت :در طول پنج ماه گذشته بیماری کرونا علاوه بر تاثیرگذاری محسوس بر تعدادجلسات برگزار شده کارگروههای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی اثر بخشی مصوبات جلسات برگزار شده را نیز کاهش داده است .وی که در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان ممسنی با موضوع افزایش […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ممسنی داود ایوبی گفت :در طول پنج ماه گذشته بیماری کرونا علاوه بر تاثیرگذاری محسوس بر تعدادجلسات برگزار شده کارگروههای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی اثر بخشی مصوبات جلسات برگزار شده را نیز کاهش داده است .
وی که در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان ممسنی با موضوع افزایش تاب اوری اجتماعی و کنترل خشم صحبت می کرد افزود :در ماههای اخیر به صورت مشهود شاهد افزایش خشم و درگیری فیزیکی بین شهروندان بوده ایم که این روند موجب نگرانی مسوولان و مردم شده است .
فرماندار شهرستان ممسنی گفت :ضرورت دارد مدیران ادارات و کارشناسان مربوطه با باوربه اثرات سو دوران کرونایی تصمیماتی متناسب با این دوره اتخاذ کنند واز تکرار رویه های قبل از کرونا که اثر بخشی خود را از دست داده اند پرهیز نمایند .
رییس کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان ممسنی با اظهار نگرانی شدید از روند روبه رشد کاهش تاب آوری اجتماعی اظهار داشت :درگیری ها و قتل ها و تبعات سو بعدی موجب درگیر شدن خانواده های قابل توجهی شده که دستگاههای متولی می بایست برای پیشگیری از این موضوع فعالیت های بروز و تاثیر گذاری را با بهره گیری از امکانات موجود طرح و اجرا نمایند .
وی اضافه نمود :بررسی های انجام شده نشان دهنده ان است که عدم اموزش کنترل خشم،عدم بردباری اجتماعی ،احساسی شدن ،عدم رعایت قانون و حقوق شهروندی وعدم فراگیری مهارت های اجتماعی و شغلی و …عواملی است که با شیوع بیماری کرونا در شهرستان نمود بیشتری در ارتکاب به تخلفات توسط عده ای در شهرستان داشته است .
ایوبی با اشاره به مقایسه وقایع حیاتی چهار ماهه اول امسال با سال گذشته تصریح نمود :تعداد عقد و ازدواج ها قریب ۲۰درصد و فوتی های شهرستان ۱۱درصد وولادت ها و طلاق های ثبت شده به ترتیب ۳۰و۲۰درصد کاهش پیدا کرده اند .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی بیان داشت :احساس تکلیف بیشتر متولیان فرهنگی و اجتماعی برای رصد رخدادهای صورت گرفته نیاز به واکاوی بیشتری دارد که سعی خواهد شد با برگزاری مستمر جلسات و کارگروهها با رعایت پروتکل های بهداشتی در تصمیمات شهرستانی مدنظر قرار گیرد .
در این جلسه مسولین و نمایندگان ادارات عضو کارگروه نقطه نظرات خود را بیان وبا تبادل نظر اعضا تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5772

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.