• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
3
رئیس سازمان دانش آموزی فارس خبر داد؛

آغاز اردوهای تربیتی زیارت اولی‌ها در فارس

  • کد خبر : 57466
  • 23 بهمن 1401 - 11:34
آغاز اردوهای تربیتی زیارت اولی‌ها در فارس
رئیس سازمان دانش آموزی فارس از اعزام نخستین گروه از دانش‌آموزان زیارت اولی‌، شامل ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان دختر سراسر استان به مشهد مقدس خبر داد.

مرتضی کریمی در حاشیه اعزام نخستین گروه زیارت‌ اولی‌ها در فارس، اردوهای فرهنگی و تربیتی را یکی از موثرترین شیوه‌های تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان دانست و افزود: اردو بزرگترین کارگاه برای آماده‌سازی دانش‌آموز برای زندگی اجتماعی است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از آموزش پرورش فارس، کریمی، گفت: سازمان دانش‌آموزی فارس پس از برگزاری مدل‌های نوین اردوی هویتی، تشکیلاتی، راهیان پیشرفت و راویان پیشرفت اقدام به برگزاری اردوهای تربیتی نوجوانان حرم ویژه دانش‌آموزان زیارت اولی کرده است.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس ادامه داد: دانش‌آموزان دختر و پسر در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم مخاطبان این اردوی زیارتی هستند و همچنین دانش‌آموزانی که تاکنون نتوانسته‌اند به مشهد مقدس مشرف شوند طی گزینش به این اردوی زیارتی اعزام خواهند شد.

کریمی در خصوص نحوه انتخاب دانش‌آموزان زیارت اولی، عنوان کرد: سازمان دانش‌آموزی در این راستا ضمن انتشار فراخوان، فرآیندی را تعریف کرد تا از دانش‌آموزان برای حضور در این اردو دعوت شود. در ابتدا پویشی تحت عنوان «نامه‌ای به امام‌ مهربانی‌ها» آغاز شده که در قالب چند رسانه‌ای در گروه‌های سازمان دانش‌آموزی منتشر و در اختیار دانش‌آموزان قرار دادیم.

او افزود: در این فراخوان تاکید شده که این پیام‌ها به دست دانش‌آموزانی برسد که توفیق زیارت امام رضا(ع) را نداشته‌اند تا بتوانند با نوشتن نامه‌ای به امام رضا(ع) خواسته‌های خود را مطرح کنند؛ پس از آن نامه‌ها از طریق سازمان دانش‌آموزی صحت سنجی و در نهایت کارت دعوت برای این تعداد از دانش‌آموزان واجد شرایط ارسال می‌شود.

به گفته رئیس سازمان دانش آموزی فارس، علاوه بر این، ستاد اردوی زیارت اولی‌ها با مدیریت سازمان دانش‌آموزی مناطق نیز، اقدام به شناسایی واجدین شرایط می‌کند.

کریمی، هدف از اعزام کاروان نوجوانان حرم به مشهد مقدس را ارتقای مسئولیت‌پذیری، رشد فرهنگی و تربیتی، کشف استعدادها، رشد شخصیت‌ معنوی و اجتماعی دانش‌آموزان دانست و گفت: در این اردوها شبکه‌سازی بین مربیان و متربیان در سراسر استان فارس اتفاق خواهد افتاد.

او همچنین از برگزاری جلسات کارشناسی به منظور اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به عتبات عالیات نیز خبر داد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=57466

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.