• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
در نشست مشترک فعالان بخش حمل و نقل مسافر استان با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای؛

مشکلات و دغدغه های بخش حمل و نقل مسافر فارس بررسی شد

  • کد خبر : 5714
  • 11 مرداد 1399 - 20:13
مشکلات و دغدغه های بخش حمل و نقل مسافر فارس بررسی شد

نشست شورای حمل و نقل جاده ای استان فارس با حضور مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس و مدیران و دست اندرکاران انجمن های صنفی بخش مسافر با رویکرد بررسی و حل چالش های پیش روی حمل و نقل جاده ای مسافر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، سیاهپوردر جلسه حل مشکلات رانندگان و شرکت های بخش حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری که با حضور نمایندگان آنها و مدیران انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر برگزار شد، گفت :خدمات قابل ارائه  بر اساس شرایط موجود به نحو مطلوب صورت گیرد و مطالبات شرکتها، مالکان و رانندگان با دقت بررسی و راه حل های عملی جهت رفع ارائه گردد.

وی ادامه داد: سه موئلفه در حمل و نقل جاده ای مسافر در پایانه های مسافری وجود دارد که عبارتند از شرکت ، مالک و راننده ، که هر سه نیاز به ارتقا ، بهبود عملکرد و برنامه ریزی دقیق تر دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس افزود: تمام مطالبات بخش حمل و نقل جاده ای از دغدغه ها ی دولت است و بصورت جدی در جهت رفع موانع و ایجاد نظم اقدام می کنیم.

در این نشست مدیران شرکت ها، انجمن های شرکت ها و انجمن های صنفی رانندگان مشکلات و دغدغه های خود را عنوان و پیشنهادات خود را به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس به عنوان متولی بخش حمل و نقل جاده ای استان ارائه کردند و خواستار افزایش تعامل دوطرفه شدند .این گزارش حاکی از آن است که فارس با بیش از ۳ هزار و۶۰۰ ناوگان ، نزدیک به ۷ هزار راننده فعال در بخش حمل و نقل مسافر و ۵۲ پایانه مسافری از جمله استانهای بسیار مهم کشور در این حوزه می باشد که همه ساله سهم بسیار و خدمات شایانی در جابجایی مسافر را ارائه می نماید

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5714

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.