• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2
رئیس سازمان صمت فارس؛

راه‌اندازی واحدهای تولیدی اولویت برنامه‌های اقتصادی فارس است

  • کد خبر : 56646
  • 17 بهمن 1401 - 17:13
راه‌اندازی واحدهای تولیدی اولویت برنامه‌های اقتصادی فارس است
رئیس سازمان صمت فارس تاکید کرد: حمایت از فرآیند تکمیل، ساخت و راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در اولویت برنامه‌های اقتصادی استان و این سازمان است.

حمیدرضا ایزدی دوشنبه ۱۷ بهمن در آیین افتتاح طرح توسعه یک واحد تولیدی، صنعتی در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت که با حضور استاندار فارس برگزار شد، بیان کرد: طرح توسعه یک واحد تولیدکننده کاغذهای فلوتینگ، لاینر و کرافت با میزان سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت سالیانه ۱۶ هزارتن با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

او با اشاره به اینکه افتتاح طرح‌ها بستر جدیدی از اشتغالزایی و راهکاری موثر در راستای توسعه اقتصادی را فراهم می‌کند، افزود: با بهره برداری از این طرح توسعه برای ۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

رئیس سازمان صمت فارس گفت: فاز اول این واحد صنعتی سال ۱۳۹۴ با ظرفیت ۱۴ هزارتن واشتغال ۶۰ نفر به بهره برداری رسید و سال ۱۳۹۹ اجرای طرح توسعه این واحد آغاز و در سال ۱۴۰۱ با میزان ظرفیت ۱۶ هزار تن به بهره برداری رسید که مجموع ظرفیت ایجاد شده فاز اول و دوم ۳۰ هزارتن با اشتغال ۱۱۰ نفر است.

ایزدی خاطرنشان کرد: طرح مذکور نقش و اهمیت ویژه‌ای در صنایع بسته بندی پایین دستی برای تولید ورق‌های چند لایه و کارتن‌های بسته بندی در این صنعت دارد و ضمن حفاظت از محیط زیست با استفاده از کاغذ و مقوای بازیافتی حاصل از محصول نهایی همین کاغذها، مجدد تهیه و به چرخه تولید باز می‌شود.

رئیس سازمان صمت با تاکید برضرورت توجه به واحدهای صنعتی اضافه کرد: حمایت از فرآیند تکمیل، ساخت و راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در اولویت برنامه‌های اقتصادی استان و سازمان صمت در راستای تکمیل فرآیند زنجیره تولید محصولات دراستان و کشور است.

همزمان با ششمین روز گرامیداشت ایام الله دهه فجر آئین افتتاح و بهره برداری از طرح توسعه کارخانه نگین کوثرپارس تولید کاغذهای فلوتینگ، تست لاینر و کرافت در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت با حضور استاندار فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، فرماندار مرودشت، امام جمعه این شهرستان، مدیران استانی، شهرستانی و سرمایه گذاران انجام شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=56646

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.