• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8
با حضور امام جمعه لار، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه لارستان و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس،

بازار بزرگ لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 5662
  • 11 مرداد 1399 - 19:23
بازار بزرگ لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید
با حضور امام جمعه لار، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه لارستان و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس، بازار بزرگ لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه لارستان، حجت الاسلام سید عباس موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس، مهندس باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، محمد قاسم‌پور رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان و جمعی از مسئولین، بازار بزرگ لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
 به گفته رییس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان این بازار بزرگ دارای ۱۹۹ مغازه می باشد که توسط جهانشاه طلوعی شریک سرمایه گذار با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه لارستان با زیربنای ۱۹ هزار متر مربع با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.
محمد قاسم پور ادامه داد: پروژه مشارکتی بازار بزرگ لارستان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع از رقبات موقوفه نظر علی بیگ با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و با بهترین مصالح و تجهیزات روز احداث گردیده است.
وی ادامه داد: سهم موقوفه نظر علی بیگ در این سرمایه گذاری تعداد ۶۱ واحد عرصه و اعیان وقف است که ارزش سرمایه ای آن در حال حاضر چیزی بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال می باشد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان تاکید کرد: موقوفه نظر علی بیگ از موقوفات متصرفی بزرگ لارستان و دارای نیت اطعام و عزاداری سرور و سالار شهیدان در ایام محرم و صفر می باشد.
قاسم پور با اشاره به اینکه از اولویتهای اصلی سازمان، پرداختن و توجه به پروژه های سرمایه گذاری بر روی اراضی وقفی با رویکرد بهره وری بهتر این اراضی است، افزود: این سومین تجربه موفق در لارستان پس از پروژه های بازار روز قدمگاه و پروژه حمام انصاری است و انشاءالله تا پایان سال نیز ۲ پروژه سرمایه گذاری دیگر پس از نهایی شدن مقدمات فنی لازم و جذب سرمایه گذار در لارستان کلید خواهد خورد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان در پایان گفت: تمامی عواید حاصل از سرمایه گذاری های صورت گرفته و همچنین مال الاجاره های دریافتی از این مغازه ها، در خود لارستان و منطبق با نیت واقف خیراندیش هزینه می گردد.
اضافه می گردد که دراین بازار بزرگ، همچنین نمازخانه و شهربازی نیز ساخته شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5662

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.