• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
2
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز:

گامی به سمت تحول زیرساختی در جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز برمی‌داریم

  • کد خبر : 56423
  • 12 بهمن 1401 - 16:50
گامی به سمت تحول زیرساختی در جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز برمی‌داریم
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در جهش عمرانی قرار است با تلاش، همت و مشارکت مردم و جوانان شیراز، گامی به سمت تحول زیرساختی در حوزه عمران این کلان‌شهر برداریم و پروژه‌های عمرانی را با سرعت پیش ببریم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، هم‌زمان با نخستین روز آغاز دهه فجر تعداد ۱۰پروژه عمرانی، خدماتی و گردشگری شهرداری شیراز در مناطق ۶، ۱۰ و حوزه معاونت فنی و عمرانی بااعتبار ۱۸۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز در این آیین گفت: همزمان با آغاز دهه فجر و میلاد امام جواد(ع) شاهد افتتاح برخی پروژه‌های عمرانی  کلانشهر شیراز در اقدامی نو و جدید به سمت جهش عمرانی هستیم.

علی‌اکبر سلطانی بیان کرد: پروژه‌های مرکز گردشگری کوهستان در ارتفاعات بوستان دراک در ضلع شمال‌غربی این کلان‌شهر و  مناطق ۶  و ۱۰ شهرداری شیراز از جمله پروژ‌هایی ‌بودند که امروز افتتاح شدند.

او تصریح کرد: در جهش عمرانی قرار است با تلاش، همت و مشارکت مردم و جوانان شیراز، گامی به سمت تحول زیرساختی در حوزه عمران این کلان‌شهر برداریم و پروژه‌های عمرانی را با سرعت پیش ببریم.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به کلنگ‌زنی‌های مختلفی که شاهد بودیم، گفت: تحول خوبی در آینده نزدیک در حوزه ترافیک شهر به ارمغان خواهد داشت.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=56423

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.