اسماعیل محبیپور چهارشنبه ۱۲ بهمن در حاشیه میز خدمت استانداری فارس این اقدام را فرصتی برای خدمت به مردم برشمرد و ضمن تشکر از سعه صدر، بردباری و پاسخگویی دغدغه مندانه کارشناسان میزخدمت، بر ضرورت مغتنم دانستن این فرصت تاکید کرد.
محبیپور بر ضرورت ریلگذاری صحیح مسیر حصول نتیجه درخواستهای مراجعین، تاکید و اضافه کرد: گاهی به دلیل نبود اطلاع کافی، مسیر مطالبه درخواست مردم اشتباه انتخاب شده و باعث می شود که شخص به نتیجه مطلوب نرسد. وظیفه و نقش برجسته کارشناس میز خدمت در ارائه مشاوره به مردم، همین ریلگذاری صحیح و هدایت به سمت سازمان و دستگاه مربوطه است.
معاون استانداری فارس، افزود: با توجه به اینکه میز خدمت ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم دارد، باید چشم و گوش استاندار باشد و علاوه بر فعال سازی و هماهنگی دستگاههای اجرایی، نقش نظارتی بر دستگاه ها را نیز ایفا کند.
محبیپور همچنین ارجاع مستقیم و هدفمند مردم با پشتوانه هماهنگی و نظارتی میز خدمت استانداری به دستگاه مربوطه می تواند روند حصول نتیجه را تسریع کنند برشمرد و میز خدمت استانداری را ناظر بر عملکرد مردمی مدیران دستگاه ها دانست.
انتهای پیام