• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
1
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس؛

برپایی ۳۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه فجر در فارس

  • کد خبر : 56386
  • 12 بهمن 1401 - 15:27
برپایی ۳۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه فجر در فارس
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس از برپایی ۳۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در نقاط مختلف این استان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل قزل سفلی چهارشنبه ۱۲ بهمن ضمن گرامیداشت ایام چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی با تکه بر ملت و با رهبری مقتدر و حکیم در طول این سالها در راستای ایدئولوژی‌های خود به دنبال تحقق آرمان‌ها و شعارها و اهداف خود حرکت کرده و با وجود چالش‌های مختلف درونی و بیرونی هرگز از این آرمان‌ها فاصله نگرفته است.

او با بیان اینکه در برخی از موارد مانند مسائل اقتصادی و معیشتی با مشکلاتی روبرو هستیم اما با وجود فشارهای حداکثری از طرف دشمنان در بسیاری از عرصه‌ها مانند علمی، فناوری، نظامی، امنیتی، پزشکی و … موفقیت‌های بسیار زیادی کسب شده، افزود: در واقع در یک نگاه کلان میتوان گفت که انقلاب اسلامی در مسیر اصلی رسیدن به تمدن نوین اسلامی همچنان استوار به راه خود ادامه می‌دهد و در این مسیر بر خلاف جوامع غربی و سرمایه داری یکی از آرمان‌های اساسی انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفین و محرومین است.

رئیس بسیج سازندگی فارس عنوان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی مجموعه‌های مختلفی در راستای تحقق این آرمان تبلور یافته است که بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی از جمله آنهاست.

قزل سفلی ادامه داد: بدون تردید این مجموعه نقش آفرینان اصلی در تحقق آرمان انقلاب اسلامی در حمایت از محرومین و پابرهنگان و مستضعفین هستند و همواره در طول این سالهای گذشته در کنار محرومین بوده‌اند و در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه این سازمان با استفاده از ظرفیت مردم، گروه‌های جهادی و جوانان داوطلب خدمت رسان در عرصه‌های مختلف مشغول فعالیت است، گفت: با تشکیل سازمان بسیج سازندگی از سال ۱۳۷۹ خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخودار کشور و ولی نعمتان انقلاب اسلامی ادامه داشته و در استان فارس نیز طی این سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های محرومیت زدایی عمرانی، اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی، خدمات رسانی اجرا شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی  فارس خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز این برنامه‌ها در عرصه‌های مختلف با قوت بیشتری ادامه پیدا کرده است و در ایام الله دهه فجر رونمایی، بهره برداری و افتتاحیه برخی از مهمترین برنامه‌ها انجام خواهد شد.

قزل سفلی اضافه کرد: برگزاری آیین بهره برداری از مرحله دوم جهاد آبرسانی یکی از آنهاست ‌که در راستای بهره مندی ۴۶ روستا از آب آشامیدنی سالم اجرایی می‌شود.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر فارس یکی دیگر از اقدامات عمرانی را مربوط به تکمیل پروژه‌های ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد عنوان کرد و گفت: طبق تفاهم نامه ۳ جانبه بین بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی؛ از ابتدای امسال گروه‌های جهادی مشغول ساخت مسکن برای مددجویان بوده‌اند که برخی از این پروژه‌ها تکمیل شده که در طول دهه فجر تحویل مددجویان داده خواهد شد و امیدواریم تا ۱۴ اسفندماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ۳۰۰ مسکن مددجویان تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

قزل سفلی با اشاره به برپایی ۳۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح استان فارس، افزود: برخی از مشاغل خرد و خانگی که از طریق تسهیلات صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار بسیج حمایت شده‌اند و طی سالپهای اخیر راه‌اندازی شده‌اند محصولات و تولیدات آنها در این نمایشگاه ها عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی، از دیگر برنامه‌های این سازمان را برگزاری اجلاسیه جهادگران در قالب قرارگاه‌های عملیات جهادی، برگزاری مرحله استانی مسابقات فوتسال گروه‌های جهادی، رونمایی از نشریه منهای نفت ویژه نامه جهاد آبرسانی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، برپایی رزمایش‌های جهاد تخصصی اقشار مختلف بسیج و … اعلام کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=56386

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.