• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
2
فرمانده سپاه فجر استان فارس خبر داد؛

برگزاری ۱۰ هزار ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر در فارس

  • کد خبر : 56371
  • 12 بهمن 1401 - 12:02
برگزاری ۱۰ هزار ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر در فارس
فرمانده سپاه فجر استان فارس از برگزاری ۱۰ هزار ویژه برنامه در گرامیداشت دهه مبارک فجر توسط نواحی و پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد، با حضور مردم خبر داد.

سردار یدالله بوعلی چهارشنبه ۱۲ بهمن با تبریک و پاسداشت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، به خبرنگاران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی ایران یک نقطه عطف تاریخی و سرآغاز شکست های استکبار جهانی در منطقه و جهان بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: امروز الگوی انقلاب اسلامی ایران مورد توجه و علاقه ملت های مظلوم در سراسر جهان قرار گرفته و فرهنگ مقاومت در برابر استکبار جهانی برگرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار ویژه برنامه بمناسبت دهه فجر در استان فارس برگزار می شوند، گفت: این ویژه برنامه ها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد محلات و با حضور فعال مردم مومن و انقلابی فارس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه افتتاح طرح های آبرسانی به مناطق محروم یکی از برنامه های شاخص دهه فجر انقلاب اسلامی است، گفت: افتتاح پروژه های عمرانی در مناطق کم برخوردار و اجرای طرح های محرومیت زدایی با محوریت سپاه فجر و بسیج سازندگی فارس از ویژه برنامه های مهم دهه فجر انقلاب اسلامی است.

بوعلی ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا در سطح محلات، برگزاری همایش های مردمی جهاد تبیین، برگزاری نهضت کمک های مومنانه با هدف خدمت رسانی به اقشار محروم و برگزای مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اهمیت تشریح و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی بخصوص برای نسل نوجوان و جوان، گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی کمرنگ کردن و مخدوش کردن پیشرفت های عظیم و موفقیت های ایران اسلامی در زمینه های مختلف است.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: فعالان فرهنگی و رسانه های انقلابی از فرصت دهه فجر برای برای تبیین و تشریح اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=56371

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.