• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
فرماندار ممسنی :

افزایش تاب اوری اجتماعی راهبرد اصلی ستاد مدیریت کرونای شهرستان است

  • کد خبر : 5626
  • 04 مرداد 1399 - 11:15
افزایش تاب اوری اجتماعی راهبرد اصلی ستاد مدیریت کرونای شهرستان است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :برای تثبیت و کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا افزایش تاب اوری اجتماعی راهبرد اصلی ستاد مدیریت بیماری کروناست .وی که در سی و هفتمین جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان صحبت می کرد :مجموعه اقدامات ستاد مدیریت کرونای شهرستان با همراهی خوبی از مردم مواجه شده […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :برای تثبیت و کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا افزایش تاب اوری اجتماعی راهبرد اصلی ستاد مدیریت بیماری کروناست .
وی که در سی و هفتمین جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان صحبت می کرد :مجموعه اقدامات ستاد مدیریت کرونای شهرستان با همراهی خوبی از مردم مواجه شده و این روزها شهروندان پروتکل های بهداشتی را بهتر از گذشته رعایت می کنند .
ایوبی گفت :بررسی های شهرستانی نشان می دهد افرادی که تاب اوری بیشتری در زدن ماسک و عدم شرکت در مجالس عمومی را داشته ورعایت اصول بهداشتی را سر لوحه کاری خود قرار داده اند مصون تر از دیگران در مواجهه با کرونا بوده اند .
وی اظهار داشت :اکنون که شاهد همراهی محسوس تر مردم با برنامه های شهرستانی و استانی در مبارزه با شیوع بیشتر کرونا هستیم ضرورت دارد این وضعیت حفظ و تقویت شود تا بتوانیم تعداد مبتلایان بیماری کرونا که افسار گسیخته در سطح کشور و استان در حال افزایش است تثبیت و حتی کاهش دهیم .
رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ممسنی ادامه داد :ادارات اقتصادی توجه بیشتری به تامین مایحتاج عمومی و بهداشتی را برنامه ریزی نمایند تا در پیک کرونا که گفته می شود در پاییز خواهد بود شهروندان دچار مشکل نشوند .
نماینده عالی دولت از استقبال سرد بنگاههای اقتصادی شهرستان از تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحدهای اسیب دیده از بیماری کرونا گلایه و بیان داشت :اخذ تسهیلات در نظر گرفته شده می تواند قسمت اعظمی از مشکلات واحدهای مذکور و کارکنان انها را حل و فصل نماید تا در صورت تغییر احتمالی در وضعیت کارکردی انها اخلالی در بنیه اقتصادی انها صورت نگیرد .
در این جلسه امام جمعه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص ایجاد همدلی همگانی برای مدیریت بیماری کرونا مباحثی را مطرح و با تبادل نظر اعضا تصمیمات لازم اتخاذ گردید

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5626

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.