• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس؛

دهه فجر ۴۱ پروژه ورزش و جوانان در فارس افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 56250
  • 10 بهمن 1401 - 16:18
دهه فجر ۴۱ پروژه ورزش و جوانان در فارس افتتاح می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد که به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر امسال، ۴۱ پروژه آماده افتتاح شده است.

حیدر صفرپور دوشنبه دهم بهمن در یک نشست خبری، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: برای ایام دهه فجر ۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اجرا و آماده افتتاح شده است.

صفرپور با ارائه گزارشی از عملکرد ورزش و جوانان طی یکسال گذشته، گفت: طی این مدت بالغ بر ۱۰۰ پروژه در حوزه ورزش و جوانان در نقاط مختلف استان فارس افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد که طی یکسال گذشته با اجرا و افتتاح پروژه‌های جدید، سرانه ورزشی در فارس با حدود ۳ سانتیمتر افزایش به ۵۳ سانتیمتر رسیده که با افتتاح ۴۱ پروژه در ایام‌الله دهه فجر امسال این عدد به ۵۴.۳ سانتیمتر خواهد رسید.

صفرپور پاسخ به سئوالات مربوط به پروژه‌های بزرگ و ملی را به برگزاری میزگردی با حضور خبرنگاران تخصصی حوزه ورزش موکول کرد و به ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت ورزشگاه‌های شهید سلیمانی، پارس، حافظیه و ۲۲ بهمن در شیراز پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: سالن ۶ هزارنفری شیراز که در دولت قبل و پیش از تکمیل، افتتاح شد، اصلا در حوزه اختیارات ورزش و جوانان نیست و به طور کامل در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است.

صفرپور در خصوص ورزشگاه ۵۰ هزارنفری پارس نیز تاکید کرد که تنها بخشی از این مجموعه در اختیار اداره کل ورزش و جوانان فارس قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین با اشاره به نقش مهم خبرنگاران و رسانه‌ها در پیشبرد اهداف حوزه‌های تحت مدیریت این اداره، آمادگی خود را برای پاسخگویی به خبرنگاران این حوزه به صورت خصوصی و عمومی، اعلام کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=56250

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.