• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس؛

دهه فجر ۱۰۰ برنامه کلان در فارس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 56229
  • 10 بهمن 1401 - 16:20
دهه فجر ۱۰۰ برنامه کلان در فارس برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای ١٠٠ عنوان برنامه اصلی و کلان و ٣٠٠ هزار ریزبرنامه به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین ملک دوشنبه ١٠ بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام‌الله ماه رجب و فرا رسیدن دهه فجر، بیان کرد:  یکی از رویدادهای مهم و اساسی تاریخی در نظام جمهوری اسلامی ایران، ایام‌الله دهه فجر است.

او با بیان اینکه دهه فجر از مناسبت‌های خاص، فراگیر و گسترده است و هر ساله برنامه‌های زیادی برای بزرگداشت آن پیش بینی می‌شود، افزود: از یک ماه قبل هر سال ستاد مرکزی و پس از آن ستادهای استانی و شهرستان ایجاد و جلسات آنها با حضور همه دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

ستاد مرکزی هر ساله یکماه قبل از آغاز دهه فجر تشکیل و سپس ستاد استانی و شهرستانی هم تشکیل می‌شود که امسال هم این مهم انجام و جلسات متعددی هم با دستگاههای مختلف برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به برنامه محوری این ایام در استان اشاره و عنوان کرد: ١٢ بهمن ماه و همزمان با سالروز ورود امام(ره) به کشور، زنگ انقلاب در فارس نیز همزمان در سراسر کشور در مدارس نواخته می‌شود.

ملک مکان از برگزاری رژه موتوری و خودرویی از میدان‌الله، قرائت زیارت عاشورا و اجرای آهنگ‌ها و سرودهای ابتدای انقلاب، سخنرانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار فارس در جمع مسئولان در حسینیه گلزار شهدا، اهدای گل به تمثال حضرت امام(ره) و گلباران قبور مطهر شهدا به ویژه شهدای انقلاب را از دیگر برنامه‌های محوری در اولین روز از دهه فجر خبر داد.

او ادامه داد: ١٣ بهمن و در دومین روز دهه فجر نیز برنامه سراسری غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا و پخش از شبکه‌های سراسری اجرا می‌شود که در شیراز این برنامه ویژه شهدای تروریستی حرم شاهچراغ(ع) راس ساعت ١٣ برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس همچنین به راهپیمایی روز ٢٢ بهمن اشاره و ضمن دعوت از حضور پر شور مردم استان، اعلام کرد که تدبیری شده تا در مسیر راهپیمایی غرفه‌هایی برای تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات و پیشرفت‌های دولت سیزدهم راه‌اندازی شود.

ملک مکان اضافه کرد: غرفه‌های نقاشی و سرگرمی ویژه کودک و نوجوان نیز در مسیر تجمع پیش بینی شده است. یکساعت قبل از آغاز راهپیمایی هم قرار است یک ویژه برنامه شاد در ابتدای مسیر پیش بینی شود.

او خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی در شیراز از حد فاصل چهارراه پانزده خرداد به سمت بولوار آزادی پیش بینی شده که البته هنوز قطعی نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس همچنین از اجرای گروه سرود ١٣۵٧ نفری دانش اموزان شیراز در راهپیمایی ٢٢ بهمن خبر داد و اعلام کرد که آیت‌الله خاتمی، امام جمعه موقت تهران سخنران بخش پایانی این تجمع خواهد بود.

ملک مکان؛ برگزاری جشن، مسابقات، نشست‌های تبیینی و کرسی‌های آزاد اندیشی در مساجد، مدارس و دانشگاهها، توزیع بسته‌های معیشتی، اعزام کاروان‌های بهداشتی در مناطق محروم، اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد و بهریستی، ارائه خدمات و کمک‌های رایگان، برگزاری جشنواره، افتتاح پروژه‌های عمرانی، کاروان شادی پیاده روی، دوچرخه سواری، جشن‌های کارگری  و …را بخش دیگری از برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه جشن‌های دهه فجر در بیش از ۵٠٠ مسجد برگزار می‌شود، گفت: در محلات هر شهر و روستا نیز برنامه‌های جشن پیش بینی شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=56229

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.