• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
شهردار شیراز؛

رضایتمندی مردم در اجرای همه فعالیت‌ها باید سرلوحه کار قرار گیرد

  • کد خبر : 56220
  • 10 بهمن 1401 - 10:12
رضایتمندی مردم در اجرای همه فعالیت‌ها باید سرلوحه کار قرار گیرد
شهردار شیراز در این نشست با تصریح بر حرکت هدفمند و با برنامه مدیران گفت: رضایتمندی مردم در اجرای همه فعالیت‌ها باید سرلوحه کار قرار گیرد.

 به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سومین نشست شورای مدیران شهرداری این کلانشهر با حضور مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر، آرش فرج زاده قائم‌مقام شهردار و معاونین و مدیران، باهدف بررسی فیزیکی پروژه‌های عمرانی، راهکارهای هم‌افزایی درآمد و مبحث بودجه سال آینده، رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار و فرهنگ‌سازی شهری برگزار شد.

شهردار شیراز در این نشست با تصریح بر حرکت هدفمند و با برنامه مدیران گفت: رضایتمندی مردم در اجرای همه فعالیت‌ها باید سرلوحه کار قرار گیرد.

محمدحسن اسدی بابیان اینکه امروز بستر فعالیت در شیراز از هر جهت مهیا بوده، عنوان کرد: باید از این فرصت برای خدمت‌رسانی به مردم بهره گیریم.

او با تأکید بر رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار این کلانشهر به اقدامات محرومیت‌زدایی در این محلات اشاره و بیان کرد: عملیات محرومیت‌زدایی در اولویت مدیریت شهری است که با تسریع در انجام آن طی چند ماه ابتدایی سال آینده شاهد بهره‌برداری از ۷۷ پروژه در ۴۰ محله شیراز در گام نخست محرومیت‌زدایی خواهیم بود.

شهردار شیراز پروژه کلان «شیراز؛ شهر فرهنگ شهروندی» را مهم‌ترین مقوله در برنامه مدیریت شهری ذکر و تصریح کرد: این پروژه کلان با همت مدیریت شهری و مشارکت شهروندان میسر می‌شود که معاونت فرهنگی شهرداری باید تلاش خود را در این مسیر انجام دهد.

این مقام ارشد مدیریت شهری در این نشست با حضور رئیس شورای اسلامی این کلانشهر به تکریم و معارفه رؤسا و سرپرستان معاونت مالی و اقتصادی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، شهرداری‌های مناطق ۱۰ و ۱۱، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و اداره کل نظارت بر خدمات شهری که در روزهای پایانی هفته اخیر منصوب‌شده بودند، پرداخت و خواستار همراهی همه مدیران در خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان شد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=56220

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.