• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

انعقاد تفاهم نامه سه جانبه صدا و سیما ،سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری فارس

  • کد خبر : 5603
  • 10 مرداد 1399 - 20:01
انعقاد تفاهم نامه سه جانبه صدا و سیما ،سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری فارس
با حضور دکتر علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه تفاهم نامه سه جانبه صدا و سیما، سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری فارس منعقد و مبادله شد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس، توسعه و بروز رسانی زیرساخت های فنی و تکمیل پوشش تلویزیونی و رادیویی اف ام و موج متوسط در سطح استان از مهمترین مفاد این تفاهم نامه ۸۸۵ میلیارد ریالی است که این تفاهم نامه عصر روز پنجشنبه نهم مرداد ۱۳۹۹ در استانداری فارس با حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان میان دکتر رضا علیدادی، دکتر محمدباقر نوبخت و دکتر عنایت الله رحیمی امضاء شد.
دکتر رضا علیدادی در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه با اشاره به وضعیت مطلوب زیر ساخت‌ و پتانسیل های موجود در استان فارس، گفت: در راستای توسعه خدمت رسانی به تمامی احاد جامعه لازم است کیفیت خدمات ارائه شده در رسانه ملی به سمت ایده آل ارتقا یابد.
معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه فارس در بستر ارائه خدمات دیجیتال جز استان‌های پیشرو است، افزود: با توجه به سطح بالای فرهنگ مردم این استان، پوشش حداکثری رسانه‌ای یک الزام در راستای ارئه خدمات بهتر به مردم شریف فارس است.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با حمایت هایی که درحوزه زیر ساخت از این مرکز صورت می گیرد زمینه لازم برای رشد و شکوفایی هر چه بهتر صدا و سیمای مرکز فارس در عرصه های ملی فراهم گردد.
علیدادی با اشاره به اینکه پوشش بسته سوم تلویزیون دیجیتال در استان فارس افزایش خواهد یافت تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که در این تفاهم نامه بر لزوم اجرایی شدن آن تاکید شده است پوشش بسته سوم است از این رو این تفاهم نامه در تلاش است تا از طریق مجموع اقداماتی که طی سه سال صورت می پذیرد نسبت به ارائه خدمات مطلوب تر به مخاطبان اقدام گردد.
دکتر علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ی ملی به همراه هیئتی در سفر یک روزه ی خود به شیراز از ایستگاه پر قدرت رادیویی دهنو نیز دیدن کردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5603

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.