• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی شیراز به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر و دهه امامت ولایت

  • کد خبر : 5585
  • 10 مرداد 1399 - 13:36
پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی شیراز به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر و دهه امامت ولایت

در پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی شیراز به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر و دهه امامت ولایت آمده است: عید قربان، عید بندگی، عید از خود گذشتی و عید پایداری است. عید قربان تجلی عشق بنده به خداست؛ عید رهایی از هرگونه تعلقات وپیرایه های دنیوی است؛ در یک کلام “رهایی از آنچه غیر […]

در پیام تبریک رئیس دانشگاه صنعتی شیراز به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر و دهه امامت ولایت آمده است:

عید قربان، عید بندگی، عید از خود گذشتی و عید پایداری است. عید قربان تجلی عشق بنده به خداست؛ عید رهایی از هرگونه تعلقات وپیرایه های دنیوی است؛ در یک کلام “رهایی از آنچه غیر خدایی است”.
روز عید قربان در آغاز دهه امامت و ولایت یاد آور روز رهایی از تعلقات غیر خدایی و قربانی کردن دلبستگی های دنیایی ، شکوفایی ایمان، یقین و دل سپردن به رضایت محبوب است.
وغدیر پرشکوه ترین و زیباترین جلوه ولایت، غدیر روز تداوم رسالت انبیاء حق در ولایت علی علیه السلام و عید عهد، پیمان و میثاق است .
تقارب عید سعید قربان با عید امامت و ولایت حلاوتی دو چندان دارد بی تردید قربان و غدیر درس های بزرگ و تاریخی به ویژه در زمینه حفظ وحدت و اتحاد برای امت اسلامی دارند و امیدواریم در دهه مبارک امامت و ولایت، فرصت بهره مندی از درس ها و آموزه های این دو عید شکوهمند برای همه مسلمانان فراهم شود.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرخنده اعیاد قربان و غدیر و ایام دهه مبارک امامت و ولایت را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظلّه‌العالی) و همکاران عزیز دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روزهای نه‌چندان دور با از بین رفتن کامل ویروس منحوس کرونا، شاهد افزایش نشاط و شادابی همه مردم جهان خصوصاً هموطنان عزیزمان در ایران اسلامی باشیم.
دکتر محمد مهدی علویان مهر

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5585

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.