• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
فرمانده انتظامی فارس؛

کشف ۱۴۵۰ کیلو تریاک طی عملیات مشترک پلیس در فارس

  • کد خبر : 55837
  • 03 بهمن 1401 - 16:57
کشف ۱۴۵۰ کیلو تریاک طی عملیات مشترک پلیس در فارس
فرمانده انتظامی فارس گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و فرماندهی انتظامی فارس، ۱۴۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی دوشنبه سوم بهمن به خبرنگاران گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، بامداد امروز سوم بهمن‌ماه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی قاچاقچی با ۲ دستگاه کامیون در محور داراب-شیراز در حال انتقال یک محموله تریاک هستند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و شهرستان‌ داراب پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت موفق شدند هر دو دستگاه کامیون در حالی که در کنار جاده توقف کرده بودند را شناسایی و رانندگان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: بعد از انتقال ۲ خودرو به مقر انتظامی، در بازرسی از آنها یک تن و ۴۵۰ کیلوگرم تریاک که از استان‌های شرقی کشور بارگیری شده و در حال انتقال به مناطق مرکزی بود، کشف شد.

حبیبی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان که اسکورت این محموله بود را نیز توقیف و راننده آن را دستگیر کنند، گفت: هر ۳ راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان نیز می‌توانند با انعکاس موارد مشکوک به پلیس یاریگر خادمان نظم و امنیت باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55837

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.