• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
رئیس شورای شهر شیراز؛

اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه اظهار سرسپردگی به جنایتکاران جهان است

  • کد خبر : 55802
  • 02 بهمن 1401 - 20:34
اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه اظهار سرسپردگی به جنایتکاران جهان است
رئیس شورای شهر شیراز با تاکید براینکه سپاه پاسداران یک سازمان قانونی نظامی و مولود پاک و اثرگذار انقلاب و نظام اسلامی است، اقدام اتحادیه اروپا بر علیه این سازمان را نوعی اظهار سرسپردگی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکاران جهان دانست.

مهدی طاهری عصر یکشنبه دوم بهمن در نطق پیش از دستور خود در شورای شهر شیراز با اشاره به حرکت اخیر اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران، گفت: اتحادیه اروپا، سازمان پر هیبت و عزیز سپاه که مجسمه ایمان و تدین است را به خیال خام خود به سخره گرفته و آن را سازمانی تروریستی خوانده اما بهتر آنست که به جای این دغل‌کاری‌ها و اظهار سرسپردگی به آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی، چشم خود را به روی آنچه بر سر مردم فلسطین و میانمار و دیگر ملت‌های مظلوم جهان می‌آورند بازکند و واقعیت‌های جهان را ببیند.

طاهری با بیان اینکه خون‌های پاک بسیاری از پاسداران بر زمین ریخته شد تا امروز ما شاهد قدرت، امنیت و صلابت برای میهن عزیز و انقلاب اسلامی‌مان باشیم، گفت: سپاه مولودی گرانبها و میراث خون مطهر شهدا از ابتدای انقلاب تاکنون بوده و سازمانی‌ست که همواره در همه مشکلات و سختی‌ها کنار مردم مانده و در خفا و آشکار به نبرد علیه دشمنان این انقلاب و نظام در همه جبهه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی و …. پرداخته است تا امنیت و سربلندی را برای ایران به ارمغان بیاورد.

رئیس شورای شهر شیراز ادامه داد: سپاه همان سازمانی است که در حوادث گوناگون و طوفان‌های سهمگینی که دشمنان انقلاب اسلامی از اولین لحظات این مولود گرانبها  که میراث خون مطهر شهدای عزیزی است که در اوج خفقان، به ظلم ظالمان ۲۵۰۰ ساله‌ پادشاهی و طاغوت پهلوی خاتمه دادند تا به امروز در خفا و آشکار به نبرد علیه دشمنان این انقلاب خونبار در همه جبهه‌های نظامی، اقتصادی وفرهنگی پرداخته تا امنیت و اقتدار و سربلندی را برای سرزمین مادری مان حفظ و توسعه دهد.

طاهری عنوان کرد: ملت قهرمان ایران شاهد تلاش‌های جهادی سپاه و بسیج عزیز در فعالیت‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان، تلاش برای سازندگی در مناطق محروم شهرها و روستاها تا دورترین نقاط میهن عزیز اسلامی‌مان بوده است.

او با بیان اینکه تلاش‌های علمی، فرهنگی و هنری سپاه اکنون به زیربنای اقدامات همه دستگاه‌های مرتبط نظام در این خصوص تبدیل شده‌اند و اینها همه اثبات نقش بی بدیل و بی مثال سپاه در صحنه‌های فرهنگی و هنر انقلاب اسلامی دارد، افزود:  جا دارد از اتحادیه ننگین اروپا سوال شود که آیا تعداد ۱۰۰ جنگی که در یکصد سال اخیر صرفا توسط ارتش تروریستی آمریکا بر اهل عالم تحمیل کرده و حاصلی جز ویرانی و خونریزی نداشته را هم دیده است؟

رئیس شورای شهر شیراز خطاب به جوانان ایرانی گفت: استکبار جهانی وهم نیست، حقیقتی محض و تلخ است که فقط دولت‌های مرعوب عالم تحت سیطره‌ آن هستند و ما تنها یک جرم داریم و آن اینست که می‌ خواهیم مستقل بمانیم. با ما در احترام متقابل سخن بگویند و ملت و کشور ما را پست و تحت سلطه ندانند.

طاهری خاطرنشان کرد: به تاسی از فرمانده و سپهسالار جبهه مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز به شما می‌گوییم، آقای بایدن قمارباز و ای همه مستکبران عالم، گوش‌های بسته تان را بازکنید، والله روز خوشی را نخواهید دید، والله جوانان روئین تن حزب الله از اقصی نقاط عالم از آنجا که فکرش را هم نمی‌کنید بر شما خواهند تاخت و دودمان ظلم‌تان را بر باد خواهند داد.

رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه دنیای استکباری مستکبران عالم، به ظاهر بزرگ، اما در معنا حقیر و پست است، عنوان کرد: سپاه به امضای خونین شهدای مظلومش که سرآمد آنها در استان پهناور فارس، سیدالشهدای محور مقاومت شهید علمدار و بی سر، حاج عبدالله اسکندری‌ست، سازمانی رسمی و جزو لاینفک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، هست و خواهد بود و مشروعیت خود را از قانون اساسی که میثاق ملت با شهدای به خون خفته انقلاب اسلامی است دارد و قطعنامه اتحادیه اروپا در نظر ملت ایران که خلاف تمام قوانین و پروتکل‌های بین المللی‌ست محکوم است.

مهدی نصیری، دیگر عضو شورای شهر شیراز نیز با اشاره به کانون ارزیابی و رویکرد آن در خصوص اعمال شایستگی‌ها در انتصابات شهرداری، بیان کرد: اتفاق خوبی که طی یکی دو ماه اخیر رخ داد، این بود که تعدادی از کارکنان شهرداری که داوطلب مدیریت در حوزه‌های شهرداری بودند بر اساس همین استاندارد کانون ارزیابی توسط معاونت برنامه ریزی شهرداری مورد سنجش قرار گرفتند که امیدواریم نتیجه آن هم در عمل دیده شود.

او تاکید کرد: بعضی مواقع اگر یک اقدام بر اساس یک استاندارد خوب و بر اساس استراتژی‌های شهرداری انجام نشود، ممکن است نتیجه عکس حاصل شود، لذا برای اینکه این اتفاق به شیوه مطلوبی اجرایی شود، نیازمند این هستیم که یک مدل شایستگی براساس این استراتژی‌ها توسط یک تیم خبره طراحی شود.

عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: در این طراحی نیازمنداین هستیم که آن تیم با شهردار، همه معاونین شهرداری، شهرداران مناطق و روسای سازمان‌ها مصاحبه‌هایی را داشته باشد و استراتژی‌هایی را تعریف کند. برای مثال؛ فرض کنید که ما دوست داریم شهرداری شیراز را به یک شهرداری الکترونیک تبدیل کنیم اما سواد الکترونیکی مدیران و موارد دیگر باید در بخش‌هایی از این ارزیابی وجود داشته باشد.

نصیری خاطرنشان کرد: تمام افراد ارزیابی کننده باید توانمند و ترجیحاً خارج از مجموعه شهرداری باشند و البته این موضوع کمک می‌کند که ما بتوانیم شایستگان شهرداری را برای انتصاب در پست‌های مدیریتی داشته باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55802

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.