• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

امسال ۵۹۰۰ انشعاب غیرمجاز برق در فارس جمع شده است

  • کد خبر : 55795
  • 02 بهمن 1401 - 16:43
امسال ۵۹۰۰ انشعاب غیرمجاز برق در فارس جمع شده است
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با یادآوری اینکه انشعاب‌های غیرمجاز و سرقت برق از معضلات جدی است، گفت: تا پایان دی ماه امسال ۵۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در فارس جمع شده است.

علی‌رضا اسکندری یکشنبه دوم بهمن، با بیان اینکه علیرغم پایش مداوم و برخورد قانونی و مستمر با تخلفات حوزه برق، انشعاب غیرمجاز و سرقت انرژی از معضلات صنعت برق محسوب می‌شود، به خبرنگاران گفت: این مسائل علاوه بر وارد کردن صدمات سنگین به تجهیزات شبکه توزیع، شرایط غیرایمن و مخاطره آمیزی در زمینه تامین برق و بروز حوادث انسانی ایجاد می‌کند.

اسکندری افزود: با هدف رفع شرایط غیرایمن، صیانت از حقوق عامه، کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه، پایش استفاده غیرمجاز از شبکه و سرقت انرژی برق در دستور کار بوده و تا پایان دی‌ماه امسال، ۵۹۰۰ انشعاب غیرمجاز جمع‌آوری و زمینه جلوگیری از هدرروی ۲۹ میلیون کیلوولت ساعت انرژی برق فراهم شده است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: سال گذشته نیز در مجموع ۶۶۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز در محدوده تحت مدیریت این شرکت جمع‌آوری و از این تعداد ۶۷۰ فقره به انشعاب قانونی و مجاز تبدیل شد.

اسکندری، کاهش تلفات برق، جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، بهبود بهره‌برداری شبکه‌های برق و افزایش رضایتمندی مشترکان را از مزایای جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز بیان و اضافه کرد: طی ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲۵ درصدی در جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز و تبدیل اینگونه انشعاب‌ها به مجاز بوده‌ایم.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با تاکید بر اینکه این شرکت آماده واگذاری انشعابات قانونی و مجاز به مشترکان جدید و رسیدگی به درخواست های تامین برق مورد نیاز متقاضیان در بخش های مختلف است، گفت: از همه مردم درخواست داریم در صورت مشاهده تخلف در زمینه انرژی موارد را از طریق راه‌های ارتباطی مختلف، اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55795

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.