• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
مدیرکل امداد امام خمینی(ره) استان فارس؛

رویداد “فرصت شغلی دانش‌بنیان” برای مددجویان کازرون برگزار می‌شود

  • کد خبر : 55779
  • 02 بهمن 1401 - 13:48
رویداد “فرصت شغلی دانش‌بنیان” برای مددجویان کازرون برگزار می‌شود
مدیرکل امداد امام خمینی(ره) استان فارس از برگزاری رویدادی با عنوان "فرصت شغلی دانش‌بنیان" برای ۱۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد اجتماعی، در شهرستان کازرون خبر داد.

مرتضی موصلی یکشنبه دوم بهمن ماه در این خصوص به خبرنگاران توضیح داد: این رویداد با همکاری سرای نوآوری فناوری‌های برق ارتباطات و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: تجاری سازی دانش و اقتصاد دانش‌بنیان یکی از مباحث مهمی است که کمیته امداد در سالهای اخیر آن را دنبال کرده و در راستای ایجاد طرح‌های اشتغال و تسریع در اشتغال‌زایی هدفمند برای جامعه هدف تلاش ویژه‌ای می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد فارس عنوان کرد: برگزاری رویدادهای فرصت‌های شغلی دانش بنیان یکی از سیاست‌هایی است که این نهاد در راستای حمایت از توسعه بازار محصولات و کسب و کا های فناورانه با ظرفیت اشتغال بالا در کنار حمایت از توسعه ایده‌های فناورانه آن را دنبال می‌کند.

موصلی با عنوان اینکه رویداد مذکور یکروزه برگزار می‌شود، اضافه کرد: تمرکز بر کارگاه‌های آموزشی، معرفی فرصت‌های شغلی نوین شناسایی شده در زیست بوم فناوری و نوآوری کشور با هدف تعیین مسیر شغلی، ایجاد پل ارتباطی بین فعالان عرصه نوآوری و فناوری و متقاضیان شغلی از محورهای برگزاری این رویداد است.

او یادآور شد: یکی از اهداف برگزاری این رویداد فراوانی درخواست‌های مددجویان و زنان سرپرست خانوار در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس خاطرنشان کرد: برای شرکت در این رویداد ۱۰۰ نفر از مددجویان فارغ التحصیل دانشگاهی و مستعدین اشتغال، شناسایی، مشاوره شغلی و غربالگری شده‌اند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55779

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.