• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
فرماندار زرقان؛

طرح ۱۴۴۴ به مناسبت دهه فجر در زرقان کلید می‌خورد

  • کد خبر : 55751
  • 01 بهمن 1401 - 16:54
طرح ۱۴۴۴ به مناسبت دهه فجر در زرقان کلید می‌خورد
فرماندار زرقان با اشاره از اجرای طرح ۱۴۴۴ در زرقان به مناسبت دهه فجر خبر داد و یادآور شد که ۱۴ طرح ویژه در این شهرستان کلید خواهد کرد.

احسان خازن شنبه یکم بهمن ماه در جلسه‌ای که با حضور رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در زرقان‌ برگزار شد، بیان کرد: زرقان، یکی از موفق ترین شهرستان‌ها در حوزه محرومیت زدایی بوده و در این عرصه، هم افزایی خوبی وجود دارد.

او با اشاره به وجود ۱۱ هزار و ۲۰۰ بیمه شده تامین اجتماعی در حوزه کارگری زرقان، از اجرای طرح ۱۴۴۴ در این شهرستان به مناسبت دهه فجر، خبر داد و یادآور شد که ۱۴ طرح ویژه در این شهرستان کلید خواهد کرد.

فرماندار زرقان به برگزاری اردوی «راهیان پیشرفت» به منظور آشنایی دانش آموزان این شهرستان با صنایع، اشاره و تاکید کرد که دانش آموزان باید ببینند که این کشور چه پیشرفت‌هایی داشته و به کجا رسیده است.

خازن همچنین به دستورالعمل خودحفاظتی صنایع اشاره و یادآور شد که به صورت ویژه در دستور کار شورای تامین قرار گرفته و خودحفاظتی صنایع بزرگ به طور مستمر رصد می‌شود.

او به برنامه ریزی برای برگزاری جشن دهه فجر ویژه مجموعه‌های کارگری در واحدهای صنعتی بزرگ زرقان، اجرای کمک‌های مومنانه و برپایی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات حوزه صنعت نیز اشاره کرد.

فرماندار زرقان با تاکید بر حل مشکلات حوزه کارگری، ابراز امیدواری کرد که با همدلی و هم افزایی، بتوانیم آرمان‌های نظام را محقق کنیم.

راه‌اندازی مراکز مشاوره در شهرک‌های صنعتی

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر فارس نیز در این نشست تاکید کرد که در فارس، تعامل و هم افزایی خوبی بین تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و همچنین اصحاب تولید شکل گرفته است.

سرهنگ نوشاد نادری منش به مصوبات حوزه‌های کارگری و کارفرمایی استان، به احصای مشکلات کارگران و آسیب‌های اجتماعی که این قشر با آن روبه رو هستند، اشاره کرد و از راه‌اندازی مراکز مشاوره در شهرک‌های صنعتی به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس و همچنین تامین اجتماعی استان خبر داد.

او با تاکید بر اینکه این مراکز در شهرستان‌ها نیز ایجاد خواهند شد، از این اقدام به عنوان یکی از بهترین خدمات ارائه شده به جامعه کارگری یاد کرد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر فارس در خاتمه با بیان اینکه فارس۱۴۰۰ شهید کارگری دارد، اعلام کرد که بر اساس هم اندیشی‌های انجام شده در اردیبهشت ماه سال آینده به بهانه روز کارگر، یک یادواره بزرگ شهدای کارگری در شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55751

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.