• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان؛

تعدیل روشنایی معابر فارس منجر به ۵۶۳ کیلووات صرفه‌جویی شد

  • کد خبر : 55654
  • 28 دی 1401 - 17:29
تعدیل روشنایی معابر فارس منجر به ۵۶۳ کیلووات صرفه‌جویی شد
مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اعلام کرد که با تعدیل روشنایی معابر در سطح استان ۵۶۳ کیلووات صرفه‌جویی مصرف انرژی برق حاصل شده است.

محمدرضا کریمی، چهارشنبه ۲۷ دی به خبرنگاران گفت: مانور تعدیل روشنایی معابر شرکت های توزیع نیروی برق از ۲۴ الی ۲۶ دیماه با حضور ۵۲ گروه عملیاتی، ۱۲۰ نفر نیروی اجرایی فنی، ۵۲ دستگاه خودرو در۲۶ مدیریت تابعه این شرکت در شهرستان ها برگزار شد که  صرفه جویی ۵۶۳ کیلووات انرژی را به دنبال داشت.

وی تعدیل روشنایی معابر را از تدابیر اتخاذ شده این شرکت برای کاهش مصرف برق در پیک زمستان عنوان و اضافه کرد: طی این مانور و با همکاری راهداری و حمل و نقل تعداد ۲۷۳۳ دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح شهرستان‌های مختلف حوزه فعالیت شرکت تعدیل شد.

این مقام مسئول توضیح داد: گفت: با اجرای این عملیات، چراغ‌های دوتایی موجود در معابر اصلی محورهای درون و برون‌شهری، یک درمیان یا زیگزاگی، خاموش می‌شود، بدین نحو صرفه‌جویی متناسبی در مصرف برق انجام خواهد شد.

کریمی با اشاره به اهمیت پایداری شبکه توزیع برق به ویژه در فصل زمستان، گفت: از ابتدای امسال برنامه‌های لازم برای افزایش پایداری شبکه‌های توزیع برق استان فارس انجام شده است تا در زمان وقوع بحران و حوادث غیر مترقبه، مشترکان شاهد ناپایداری در شبکه‌های توزیع برق نباشند.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس اضافه کرد: با توجه به کاهش دما و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی، محدودیت‌هایی در تامین گاز نیروگاه‌ها به وجود می‌آید که امیدواریم با مشارکت همگانی، درصرفه جویی مصرف برق بتوانیم پیک بار زمستان امسال را با موفقیت و بدون دغدغه سپری کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55654

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.