• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس؛

شعارنویسی‌ها بر دیوار سفارت انگلیس تکمیل‌کننده بازی زشت سفیر این کشور است

  • کد خبر : 55496
  • 28 دی 1401 - 11:10
شعارنویسی‌ها بر دیوار سفارت انگلیس تکمیل‌کننده بازی زشت سفیر این کشور است
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: روشی که برخی ها با نوشتن شعارهایی به دور از شأن اخلاق و نظام اسلامی بر دیوار سفارت انگلیس پیش گرفته اند به نوعی بازی کردن در پازل سفیر انگلیس است.

جلال رشیدی کوچی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به دیوارنویسی های انجام شده بر سفارت انگلیس، بیان کرد: این روشی که برخی ‌ها در اعتراض به اقدامی که سفیر انگلیس انجام داد در پیش گرفته اند، به نظر می رسد نوعی بازی کردن در پازل سفیر انگلیس باشد. اینکه با این حجم بر دیوار یک سفارت شعار نوشته شود، قطعا تنها چیزی که به دنبال ندارد بهره‌برداری مثبت برای جریان انقلاب است.

این عضو کمیسیون امور داخلی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده این روش تکمیل کننده بازی زشتی است که سفیر انگلیس آن را شروع کرد و حتما این روش اتفاق نامبارکی است. این شکل اعتراض و روشی که پیش گرفته شده به دور از فرهنگ و نگاه انقلابی است. این ها تندروی هایی است که متاسفانه باعث آسیب به منافع کشور خواهد شد. ماموران انتظامی باید در آنجا حضور داشته باشند و اجازه ندهند چنین اتفاق هایی رخ دهد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دیدیم که سفرای آلمان و فرانسه آمدند و با شعارهای نوشته شده عکس گرفتند، قطعا این رفتارها به نفع کشور و نظام نخواهد بود. از نظر بنده اگر ما می خواهیم انگلیسی ها را تنبیه کنیم بهترین کار این است که امثال اکبری ها را دستگیر و مجازات کنیم چراکه دیدیم با مجازات اکبری آنقدر به نخست وزیر انگلیس فشار آمد که پیام توهین آمیزی ارسال کرد.

رشیدی کوچی گفت: از نظر بنده اگر بر این روش ها تمرکز کنیم خیلی بهتر می توانیم به انگلیس خبیث ضربه وارد کنیم تا اینکه بخواهیم چنین شعارهایی که به دور از شأن اخلاق و نظام اسلامی است، روی دیوار بنویسیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55496

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.