• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص):

خط ۳ متروی شیراز بخشی از مشکلات ترافیکی این کلانشهر را حل می کند

  • کد خبر : 5547
  • 09 مرداد 1399 - 18:27
خط ۳ متروی شیراز بخشی از مشکلات ترافیکی این کلانشهر را حل می کند
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: پس از تجربه موفق احداث خط دو متروی شیراز، به عنوان پیمانکار پروژه خط ۳ آغاز به کار کرده ایم. با توجه به اینکه شیراز شهری طولی است و شاهد ترافیک درمنطقه غرب و شمال غرب آن هستیم، خط ۳ مترو می تواند بخشی از مشکلات ترافیک این کلانشهر را حل می کند.

سعید محمد در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط ۳ متروی شیراز افزود: در سال‌های گذشته قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) برای اجرای خط ۲ وارد شد که امروز این خط در بخش سیویل ۶۰ درصد پیشرفت دارد و در اسفند ماه رکورد حدود ۶۵۰ متر حفاری و لاینینگ را بر جای گذاشتیم.

وی اضافه کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با شهرداری‌های کشور رابطه مناسبی دارد و امید دارم که کمک ۵۰ درصد دولت به شهرداری‌ها نیز برای اتمام عملیات اجرایی خطوط محقق شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اعلام اینکه از ۵۹۰ کیلومتر مترو در حال احداث کشور ۲۹۰ کیلومتر توسط قرارگاه در حال اجرا است، گفت: در کلانشهرهایی همچون تهران، تبریز و مشهد در حال احداث خطوط مترو هستیم و خوشبختانه در این راستا هیچ وابستگی به خارج نداریم و امیدواریم بدون احتیاج به خروج ارز از کشور این خطوط را به اتمام برسانیم.

دکتر محمد در خصوص وضعیت پروژه‌های استان فارس نیز گفت: وضعیت پروژه‌ها در استان فارس مناسب است و آمادگی داریم با تخصیص اعتبارات از منابع، راه آهن اقلید به یزد، سد نرگسی، سد هایقر و محور دشت ارژن به ابوالحیات را در سال جاری به بهر برداری برسانیم.

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات سال‌جاری برای دولت سختی هایی را به همراه دارد، اما مانند همیشه در کنار دولت هستیم و با کمک هم در استان فارس پروژه‌های بزرگی را تحویل خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5547

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.