• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

اسامی برندگان مسابقه “دل نوشته ای برای سردار دل‌ها  ” اعلام شد

  • کد خبر : 55456
  • 26 دی 1401 - 15:44
اسامی برندگان مسابقه “دل نوشته ای برای سردار دل‌ها  ” اعلام شد
دل نوشته های زیبایی برای حاج قاسم سلیمانی که داوری را سخت کرد و دل نوشته ها همه عمق وجود نویسندگان بود ، انصافا همه نوشته ها قدرشناسی ملت امام حسین (ع) از حاج قاسم عزیز بود.

 

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس در پی برگزاری مسابقه استانی دل نوشته ای برای سردار دل‌ها هیات ورزش های همگانی استان فارس ، اسامی برندگان این مسابقه از دبیرخانه برگزاری این مسابقه  اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت  به اهتمام کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس مسابقه دل نوشته به سردار شهید  حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و  تعداد ۱۳۲ اثر به دبیرخانه این مسابقه رسید .

وی افزود :  از مجموع آثار ارسالی تعداد ۲۶ اثر از استان های دیگر در این مسابقه شرکت کردند که با بررسی آثار تعداد ۳ اثر برتر انتخاب  شد که به بمناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به سه نفر هدیه ۳۰۰ هزار تومانی و به ۳ نفر  دیگر از برگزیدگان هدیه ۱۵۰ هزار تومانی تقدیم خواهد شد .

جعغری بیان کرد : سه اثر برتر این مسابقه پس از بررسی و داوری آثار به شرح زیر اعلام شد .
_خانم سمیه احمدی از مشهد
_آقای محسن مقامی از یزد
_خانم سیما رحمانی از جهرم

وی گفت :  دل نوشته های زیبایی برای حاج قاسم سلیمانی که کار داوری را سخت کرد و دل نوشته ها همه عمق وجود نویسندگان بود ، انصافا همه نوشته ها قدرشناسی ملت امام حسین (ع) از حاج قاسم عزیز بود.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس تصریح کرد: پس از بررسی آثار سه اثر دیگر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد که بدین شرح است:

_عماد افضلی از آذربایجان غربی
_زینب اکبری از تهران
فاطمه مهد نیا از شیراز

این مقام مسئول اضافه کرد: ضمن قدردانی از همه عزیزانی که ما را در این مسابقه  یاری  و با ارسال دل نوشته  ، یاد  شهید حاج قاسم سلیمانی  عزیز را ارج نهادن   و مکتب ایشان قطعا چراغ راه خواهد بود ، در سال گذشته ۹۲ دل نوشته به دبیرخانه این مسابقه رسید و به لطف خدا امسال تعداد ۱۳۲ دل نوشته به  دبیرخانه این مسابقه رسید و مشارکت اجتماعی خوبی را شاهد بودیم  .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55456

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.