• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
استاندار فارس:

خط ۳ مترو شیراز به بیش از ٣۵٠ هزار نفر از شهروندان خدمت رسانی می‌کند

  • کد خبر : 5544
  • 09 مرداد 1399 - 18:25
خط ۳ مترو شیراز به بیش از ٣۵٠ هزار نفر از شهروندان خدمت رسانی می‌کند
استاندار فارس در آیین آغاز عملیات اجرایی خط ۳ متروی شیراز اعلام کرد: این خط می‌تواند به بیش از ٣۵٠ هزار نفر ارائه خدمت کند و کاهش ترافیک، صرفه جویی در وقت، افزایش عدالت اجتماعی از جمله نتایج این پروژه خواهد بود.

دکتر رحیمی عنوان کرد: دولت به تمامی تعهدات خود در زمینه حمل و نقل ریلی و درون شهری عمل کرده و امیدواریم در اجرای خط سوم نیز شاهد پیشرفت مناسبی باشیم.

وی با اشاره به شرایط جغرافیایی شهر شیراز و الزامات تامین زیر ساخت های حمل و نقل مربوط به آن گفت: با احداث خط دوم مترو  شیراز عدالت اجتماعی در توزیع خدمات حمل و نقل اجرایی خواهد شد و نتایج اقتصادی و اجتماعی بسیاری به دنبال دارد.

استاندار فارس با بیان اینکه امیدوارم با بهره گیری از اعتبارات ملی نسبت شاهد اجرایی شدن پروژه طی سه سال باشیم، گفت: کلنگ خط یک متروی شیراز در سال ٧٩ به زمین زده شد و نزدیک به ٢٠ سال طول کشید با این حال اکنون از این طرح بهره برداری صورت گرفته است و افراد مختلفی از این طرح‌ها بهره مند شده‌اند.

دکتر رحیمی تاکید کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم تمامی دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دولت در یک جهت بوده و امید است این تلاش‌ها موجب توسعه استان فارس به خصوص شهر شیراز گردد.

وی با اشاره به حضور معاون رییس جمهور در آیین آغاز عملیات اجرایی خط ۳ متروی شیراز افزود: دکتر نوبخت شناخت مناسبی از شهر شیراز دارد و می‌داند که پراکندگی جمعیت در شهر شیراز زیاد است و هزینه‌های شهری افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5544

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.