• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
11
با حضور معاون رییس جمهوری؛

نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس افتتاح شد

  • کد خبر : 5530
  • 08 مرداد 1399 - 13:43
نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس افتتاح شد
نمایشگاه دائمی دفاع مقدس استان فارس، عصر چهارشنبه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در محل موزه دفاع مقدس شیراز افتتاح شد.

در آیین افتتاح این نمایشگاه، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس، معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امورعمرانی استاندار، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و جمعی از فرمانده‌هان نظامی و انتظامی و مسوولان دستگاه‌های اجرایی این استان حضور داشتند.
جانشین هیات رزمندگان استان فارس در این مراسم گفت: این نمایشگاه، میعادگاه عاشقان و دلباختگان فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در رده‌های سنی نوجوان و جوان اعم از دانشجو، دانش‌آموز و آحاد مختلف مردم به صورت اردوهای نیمروزی خواهد بود.
سرگرد پاسدار هادی رضایی افزود: نمایشگاه دائمی دفاع مقدس در پنج ماه اخیر با پیگیری‌های شبانه‌روزی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همت مسوولان استانی، شهری و فرمانده‌هان نظامی و انتظامی به همراه جمعی از پیشکسوتان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا ایجاد شده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر در پروژه موزه دفاع مقدس این استان برای موزه‌آرایی و اتمام ساختمان نگارخانه (گالری) ۱۵۰ میلیارد ریال، رها سازی زمین‌های پیرامون موزه ۸۰۰ میلیارد ریال، طراحی و اجرای فاز دوم و سوم باغ موزه ۲۰۰ میلیارد ریال، تولید دانشنامه دفاع مقدس با ۲ هزار و ۳۰۰ مدخل ۲۰ میلیارد ریال، تولید کتاب و تاریخ دفاع مقدس در استان فارس ۲۰ میلیارد ریال و تجهیز و تکمیل مرکز اسناد و پژوهش‌های دفاع مقدس ۱۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5530

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.