• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9

برگزاری مراسم معارفه معاون امور املاک و کاداستر اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس

  • کد خبر : 5505
  • 06 مرداد 1399 - 14:19
برگزاری مراسم معارفه معاون امور املاک و کاداستر اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس
مدیرکل ثبت فارس در مراسم معارفه معاون امور املاک و کاداستر این اداره کل با اشاره به سیاستگذاری های سازمان در سال جاری بر لزوم تلاش بی وقفه و کار جهادی توسط ادارات ثبتی این استان تأکید نمود و عنوان داشت: پیگیری مطلوب برنامه های تحولی سازمان ثبت محقق نمی شود مگر در سایه فعالیت مضاعف همکاران و عزم راسخ این مجموعه در نیل به اهداف مصوب.

با حضور مدیرکل، معاونین و کارشناسان اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس و پرسنل اداره ثبت شرکتهای شیراز مراسم معارفه معاون امور املاک و کاداستر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در سالن شهید زرگری این اداره کل برگزار گردید.
در این مراسم سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت فارس با اشاره به سیاستگذاری های سازمان در سال جاری بر لزوم تلاش بی وقفه و کار جهادی توسط ادارات ثبتی این استان تأکید نمود و عنوان داشت: پیگیری مطلوب برنامه های تحولی سازمان ثبت محقق نمی شود مگر در سایه فعالیت مضاعف همکاران و عزم راسخ این مجموعه در نیل به اهداف مصوب.
وی افزود: با توجه به اینکه مرتفع نمودن مشکلات ثبتی مردم منوط به سرعت بخشی و انجام بهینه فرایندها می باشد، بر همین اساس موظفیم ضمن رسیدگی دقیق و منظم پرونده ها، با پاسخ مستدل و مستند زمینه حذف مکاتبات مجدد و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین را فراهم نماییم.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با تبریک این انتصاب به معاون جدید امور املاک و کاداستر این اداره کل ابراز داشت: امیدواریم همچون گذشته با استمرار برنامه ریزی و همدلی خدمات شایسته و قابل قبولی به مردم شریف این استان ارائه نماییم.
گفتنی است در ادامه این مراسم شهرام تقدم معاون جدید امور املاک و کاداستر ثبت فارس با بیان اینکه توفیق خدمت در مسؤلیت جدید با هدف حرکت در مسیر سیاست های سازمانی و حل معضلات ثبتی مراجعین می باشد، ضمن تشکر از ابراز محبت و حسن اعتماد همکاران، تداوم همدلی این مجموعه با هدف صیانت از حقوق ثبتی جامعه را خواستار شد.
لازم به ذکر است پیش از این شهرام تقدم سمت کارشناس کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و کارشناس امور نقشه برداری و کاداستر، کارشناس مسؤل کاداستر و ریاست اداره امور نقشه برداری و کاداستر ثبت فارس را در کارنامه خود داشته است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5505

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.