• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

افزایش تعداد موارد بستری کرونا در فارس

  • کد خبر : 54983
  • 19 دی 1401 - 19:04
افزایش تعداد موارد بستری کرونا در فارس
طی ۲۴ ساعت اخیر و در مقایسه با هفته‌های گذشته تعداد بیماران مبتلا به کرونای نیازمند دریافت خدمات بستری در استان فارس افزایش قابل توجهی داشته است.

براساس آخرین گزارش‌های آماری در خصوص وضعیت شیوع کرونا در فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ بیمار جدید مبتلا یا دارای علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان فارس بستری شده‌اند.

طبق این آمار، تا صبح دوشنبه ۱۹ دی، تعداد کل بیماران مبتلا به کرونای بستری در مراکز درمانی فارس، به ۲۰۷ نفر افزایش یافته است و از این تعداد ۲۹ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری شده‌اند.

با احتساب موارد جدید ابتلا به کرونا، از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون آمار بیماران شناسایی شده در فارس با انجام ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۹۲۱ تست به ۶۶۱ هزار و ۹۸۰ نفر رسیده است.

به گزارش سحاب پرس، از کل بیماران شناسایی شده در استان فارس تاکنون ۶۵۳ هزار و ۷۴۸ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

برابر آخرین گزارش آماری، خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، مورد جدید فوت ناشی از کووید۱۹ در فارس گزارش نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۱۷۰ نفر است.

این آمار تعداد دُز تزریق واکسن در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز را هشت میلیون و ۲۸۶ هزار و ۸۳۴ دُز اعلام کرده است.

براساس این گزارش، از کل واکسن‌های تزریقی سه میلیون و ۴۳۴ هزار و ۸۵۰ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۱ هزار و ۹۳۵ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۶۵۷ دُز نوبت سوم و ۱۳۴ هزار و ۳۹۲ دُز یادآور واکسن بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54983

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.