• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
9
شهردار منطقه چهار خبر داد:

نوسازی و بهسازی فضاهای شهری در منطقه چهار بی وقفه در حال انجام است

  • کد خبر : 5497
  • 08 مرداد 1399 - 18:44
نوسازی و بهسازی فضاهای شهری در منطقه چهار بی وقفه در حال انجام است

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، سروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : شناسایی فضاهای رها شده و بلا استفاده شهری در سطح منطقه چهار در دستور کار منطقه می باشد، که در طول هشت ماه گذشته در کنار دیگر پروژه ها ،عملیات عمرانی پنچ پروژه در راستای موارد مذکور در […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، سروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : شناسایی فضاهای رها شده و بلا استفاده شهری در سطح منطقه چهار در دستور کار منطقه می باشد، که در طول هشت ماه گذشته در کنار دیگر پروژه ها ،عملیات عمرانی پنچ پروژه در راستای موارد مذکور در سطح منطقه چهار آغاز شد.
?وی افزود: مجموع مساحت این پروژه ها ۲۷ هزار متر مربع می باشد که شامل ساماندهی ضلع شمالی حاشیه بلوار رحمت حد فاصل بلوار سفیر به طرف خیابان صفایی شمالی ، پارک محله تل بادی ، طراحی و بهسازی پارک محله جانبازان، باز آفرینی فضای شهری بلوار عدالت جنب تقاطع غیر همسطح عدالت و همچنین فضای زیرین پل شهدای کشن می باشد ،که سه پروژه به اتمام رسیده و دو پروژه دیگر در حال اجرا ست.

مهندس سروی ادامه داد: از اهداف مهم اجرای اینگونه پروژه ها، این است که بتوانیم حیات اجتماعی را به این محیط ها بازگردانیم و این امر سبب شود شهروندان درعرصه‌های عمومی گرد هم آمده و فضاهایی سرزنده ،مطلوب و جذاب برای آنها فراهم شود.

?سروی گفت: علاوه بر موارد ذکر شده، از اهداف دیگر اجرای این پروژه ها می توان به رفع نقاط بی دفاع شهری، ارتقا آرامش شهروندان، زیبا سازی محیط، ارتقا تعاملات اجتماعی ساکنین و همچنین نوسازی فضای شهری اشاره کرد.
?وی درپایان گفت امیدواریم با این رویکرد و با شناسایی این فضاها و همچنین با طراحی مناسب نسبت به بوجود آمدن فضای سرزنده ، کارآمد و پویا برای شهروندان در منطقه چهار اقدام و رضایت شهروندان را بیش از پیش فراهم آوریم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5497

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.