• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

تقدیر اعضای ستاد دانشگاهی مدیریت کووید ۱۹ از گروه طلاب جهادی شهید مسرور برای مشارکت در اجرای امور شرعی جانباختگان کرونا

  • کد خبر : 5489
  • 08 مرداد 1399 - 18:39
تقدیر اعضای ستاد دانشگاهی مدیریت کووید ۱۹ از گروه طلاب جهادی شهید مسرور برای مشارکت در اجرای امور شرعی جانباختگان کرونا
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یکصد و سی و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، با توجه به پایبند بودن مردم عزیزمان به امور اعتقادی و نگرانی های آنان در مورد نحوه انجام امور شرعی جانباختگان کرونا، از تلاش های گروه طلاب جهادی شهید مسرور و اجرای امور شرعی برای دفن جانباختگان کرونا در فارس تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» اجرای غسل و دفن متوفیان را اقدامی بسیار ارزشمند، سخت و طاقت فرسا دانست و گفت: تلاش جهادگونه و ایثارگرانه این گروه جهادی به صورت گمنام در این روزهای سخت موجب آرامش خانواده های داغدار جانباختگان شده، چرا که کار غسل، کفن و دفن جانباختگان با رعایت تمامی نکات شیوه نامه های بهداشتی در حال انجام است.

او در بخش دیگری از نشست امروز ضمن اعلام انجام هزار و ۵۴۹ مورد نمونه آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی مورد تایید وزارت بهداشت در استان فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد آزمایشگاه های تشخیصی کروناویروس پرداخت.

دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت دانشگاه نیز در این نشست با ارایه توضیحاتی درباره پروتکل های بهداشتی برای تدفین متوفیان کرونا، از فعالیت جهادی گروه طلاب جهادی شهید مسرور قدردانی کرد.

دکتر «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه نیز گزارشی از شیوه خدمت رسانی به مراجعان و مبتلایان در مراکز درمانی و بیمارستان های شیراز و شهرستان های تحت پوشش دانشگاه ارایه داد.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز اقدامات حوزه خود در راستای مقابله با کروناویروس در فارس را به رئیس دانشگاه اعلام کرده و پیرامون بهبود خدمات، تصمیم گیری شد.

همچنین مقرر شد تا نشست وبینار آموزشی درمان کووید ۱۹ برای تمامی پزشکان گروه های علمی بزرگسالان و کودکان دانشگاه برگزار شود.

در این نشست از حجت الاسلام «مجید ایمنی» و «هاجر بهزادی نژاد» به نمایندگی از گروه طلاب جهادی شهید مسرور فعال در اجرای امور شرعی جان باختگان کرونا، تقدیر شد.

یکصد و سی و یکمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز، هشتم مرداد، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5489

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.