• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس؛

رونمایی از ۲ کتاب تخصصی در نمایشگاه گردشگری پارس

  • کد خبر : 54787
  • 16 دی 1401 - 15:18
رونمایی از ۲ کتاب تخصصی در نمایشگاه گردشگری پارس
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس از برگزاری ۶ کارگاه تئوری و عملی و رونمایی از ۲ کتاب تخصصی گردشگری همزمان با گشایش نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز خبر داد.

ابراهیم بختیاری جمعه ۱۶ دیماه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده و همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس، ۶‌ کارگاه تئوری و عملی گردشگری برگزار می‌شود.

به گفته او؛ کارگاه تخصصی طبیعت‌گردی، چالش‌ها و راهکارها، گردشگری نجوم در آسمان پارس، گردشگری خوراک ( در مسیر پرشیا)،جایگاه مشاهیر پارس در توسعه گردشگری ادبی و هنری، اجرای تور تخصصی گردشگری ادبی آرمیدگان خاک مصلی و تور تخصصی گردشگری ادبی و هنری از وصاف تا تخت ضرابی از سلسله کارگاه‌هایی است که در هفته آتی در شیراز برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس عنوان کرد: این کارگاه‌های مهارتی، علمی، عملی و تخصصی از سوی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس و شهرداری شیراز و با همکاری فدراسیون‌های گردشگری خوراک، ادبی، هنری و طبیعت گردی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می‌شود.

بختیاری همچنین گفت: این برنامه‌ها با حضور اساتید ملی و استانی، صبح روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته همزمان با زمان برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس برگزار خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: اجرای دو تور تخصصی و عملی مذکور در مجموعه تاریخی – فرهنگی حافظیه کارگاههای تخصصی تئوری هم در هتل چمران شیراز برگزار خواهد شد.

بختیاری همچنین از اجرای مراسم رونمایی از ۲ کتاب تخصصی (مقدمه‌ای بر شناخت گردشگری نجومی- آسمان های تاریک ) و( مدرسه خان دارالعلم صفوی شیراز)  خبر داد و گفت: کتاب (مقدمه‌ای بر شناخت گردشگری نجوم – آسمان‌های تاریک) روز سه شنبه همزمان با مراسم افتتاحیه نمایشگاه گردشگری و کتاب (مدرسه خان دارالعلم صفوی شیراز  ) روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه در هتل چمران شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54787

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.