• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

بهره‌برداری از بخش کودک کتابخانه میانشهر فسا

  • کد خبر : 54508
  • 09 دی 1401 - 16:18
بهره‌برداری از بخش کودک کتابخانه میانشهر فسا
بخش کودک کتابخانه عمومی بقیه‌الله میانشهر از توابع شهرستان فسا، با حضور مسئولان فارس، افتتاح شد.

آیین افتتاح بخش کودک کتابخانه عمومی بقیه‌الله میانشهر فسا با حضور استاندار فارس، عضو مجلس خبرگان رهبری، نماینده مردم فسا در مجلس و سایر مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از کتابخانه‌های عمومی فارس، این بخش در فضایی به مساحت ۱۱۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان از محل کمک‌های نیک‌اندیشان، ایجاد شده و با ۴ هزار جلد کتاب آماده بهره‌برداری شده است.

آیت الله  احمد بهشتی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در این مراسم، با ابراز خرسندی از افتتاح این بخش عنوان کرد: انشالله با افتتاح این بخش کودکان و نوجوانان ما هر چه بیشتر از خدمات کتاب و کتابخانه بهره‌مند شوند.

بهشتی، ضمن قدردانی از خیرین اضافه کرد: انشالله خیرین مثل گذشته همانگونه که برای تاسیس این کتابخانه کمک کردند، بعد از این هم کارهای خیرخواهانه خود را در راه توسعه کتاب و کتابخوانی ادامه دهند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس نیز با بیان اینکه در این استان ۵ باب کتابخانه عمومی ویژه کودکان و نوجوانان وجود دارد، گفت: برنامه هایی برای توسعه بخش های مختلف به ویژه بخش کودک در کتابخانه ها داریم.

روح الله منوچهری با بیان اینکه بیش از ۳۵ درصد اعضای کتابخانه های عمومی فارس را کودکان و نوجوانان، گفت: برای اینکه کتابخوانی را در کودکان نهادینه کنیم، طرح هایی شامل ایجاد و توسعه بخش های کودک، ارتقا منابع کتابخوانی بخش کودک و نوجوان و برگزاری برنامه های آموزشی و ترویجی ویژه کودکان در دستور کار بوده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس تاکید کرد که کتابخانه های ویژه کودک در استان به صورت خاص و ویژه  و براساس استاندارهای مناسب و نیازهای بومی طراحی و تجهیز شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54508

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.