• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
استاندار فارس؛

پیشنهاد کاهش ساعت کار بانوان شاغل متاهل ارائه شده است

  • کد خبر : 54463
  • 08 دی 1401 - 13:02
پیشنهاد کاهش ساعت کار بانوان شاغل متاهل ارائه شده است
استاندار فارس با اشاره به ارائه پیشنهاد کاهش ساعت کار بانوان شاغل متاهل گفت: پیگیری این مسئله در سطح ملی با جدیت در دست انجام است.

محمدهادی ایمانیه عصر چهارشنبه ۷ دی ماه در جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شیراز، بیان کرد: این اقدام می‌تواند از فارس و شیراز به عنوان پایلوت آغاز شود تا فردی که به عنوان مدیرکل این مجموعه انتخاب می‌شود تمام وقت خود را صرف رسیدگی به مسائل این حوزه کند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از استانداری فارس، وی همچنین پیشنهاد تعریف سازمان دوستدار جوانی جمعیت را نیز مطرح کرد و ادامه داد: بر این اساس برای هر یک از دستگاه‌ها در خصوص حمایت و پیشبرد برنامه‌های طرح صیانت از جمعیت وظایفی تعریف شود.

عوارض سقط جنین برای جامعه تشریح شود

استاندار فارس با اشاره به عدم آگاهی اکثر مادران نسبت به عوارض پزشکی و همچنین موانع شرعی سقط جنین گفت: این مسئله که سقط جنین چه عوارضی می‌تواند برای مادران داشته باشد و همچنین مسائل شرعی و اخلاقی آن باید به دقت برای خانواده‌ها تشریح شود.

ایمانیه در خصوص تصویب آیین نامه واگذاری زمین ۲۰۰ متری به خانواده‌های دارای سه فرزند از سوی هیات وزیران در شهریورماه امسال، گفت: اجرای این آیین‌نامه باید به دقت دنبال شود و چنانچه در این زمینه کوتاهی انجام شد، برخورد شود.

او همچنین با اشاره به ارائه پیشنهاد کاهش ساعت کار بانوان شاغل متاهل گفت: پیگیری این مساله در سطح ملی با جدیت در دست انجام است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این طرح، خانم‌هایی که متاهل و دارای فرزند هستند ساعت ۱۲ از ادارات به منزل می‌روند و باقیمانده کار را به شکل دورکاری انجام می‌دهند.

ایمانیه عنوان کرد: این قول را می‌دهیم که این کار را بدون ایجاد هزینه برای دولت انجام دهیم و بعد از یک سال هم رضایت ارباب رجوع، هم رضایت کارمندان و هم صرفه جویی در هزینه‌ها را داشته باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54463

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.