• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس

مسابقه استانی «دلنوشته‌ای به سردار سلیمانی» برگزار می‌شود

  • کد خبر : 54361
  • 07 دی 1401 - 21:47
مسابقه استانی «دلنوشته‌ای به سردار سلیمانی» برگزار می‌شود
مسابقه‌ استانی دلنوشته‌ای به این سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت سومین سالگرد شهادت این قهرمان ملت جمهوری اسلامی ایران توسط کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری مسابقه دلنوشته‌ای به سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، محمدرضا جعفری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: مسابقه‌ استانی دلنوشته‌ای به این سردار شهید سلیمانی به مناسبت سومین سالگرد شهادت این قهرمان ملت جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود: سالروز شهادت سردار دلها برای هیات ورزش های همگانی استان فارس یادآور خاطره ای غم انگیز است، در صبحگاه جمعه ۱۳ دی ماه تمام مقدمات لازم برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در شهر صدرا بصورت پخش زنده تلویزیونی از شبکه سه سیما را فراهم کرده بودیم، قبل از اینکه تصاویر حضور پرشور و گسترده مردم ، ورزشکاران هیات ورزش های همگانی استان فارس روی آنتن تلویزیون برود، خبر شهادت سردار سلیمانی به ما رسید و در بهت و حیرت فرو رفتیم ، برای هیچ کس باور کردنی نبود و پخش زنده متوقف شد و بعد از این اتفاق برآن شدیم که این مسابقه را در سالگرد شهادت سردار دلها برگزار کنیم و امسال برای دومین سال متوالی است که این مسابقه استانی در جهت گرامیداشت این سردار بزرگ برگزار میشود.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی فارس با اشاره به اینکه به نفرات برگزیده جوائز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را حداکثر در یک صفحه A4 به شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ در پیام‌رسان سروش ارسال نمایند.

او در آخر گفت: مهلت ارسال آثار فقط تا ١۵ دی‌ماه ١۴٠١ خواهد بود.

گفتنی است در صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ ، حاج قاسم سلیمانی فرمانده وقت سپاه قدس در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید روح مطهر این شهید والا مقام شاد و یادش گرامی باد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54361

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.