• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
استاندار فارس؛

صنایع دستی و گردشگری سلامت فارس پیشرو حوزه تعاون است

  • کد خبر : 54239
  • 04 دی 1401 - 23:32
صنایع دستی و گردشگری سلامت فارس پیشرو حوزه تعاون است
استاندار فارس به ظرفیت‌های بخش تعاون این استان اشاره و اضافه کرد: در حوزه صنایع دستی و بخش درمان و جذب گردشگر سلامت، فارس پیشرو تعاون کشور است و این دو بخش مورد حمایت ویژه قرار دارد.

محمدهادی ایمانیه یکشنبه ۴ دی ماه در شورای عالی توسعه تعاون فارس، دستور تشکیل کمیته‌ای ویژه برای پیگیری مشکلات حوزه تعاون استان را صادر کرد و گفت: مشکلاتی که در سطح استان امکان رفع آن وجود دارد توسط این کمیته احصاء و برای حل آن اقدام شود و در صورت عدم امکان حل آن در استان توسط شخص استاندار، مدیران ارشد استان و نمایندگان مجلس در سطح ملی پیگیری خواهد شد.

او با بیان اینکه در اجرای سند توسعه تعاون باید استان فارس پیشران کشور باشد، اظهار کرد: فارس اولین استان کشور بود که امسال سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون را از اعتبارات ماده ۱۶ جدا کرد و این اقدام در خصوص اعتبارات ماده ۱۸ نیز انجام خواهد شد.

استاندار فارس در ادامه بر رفع مشکلات تعاونی‌های استان تاکید کرد و گفت: اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس باید تفاهم نامه‌ای با شهرداری شیراز منعقد کند تا موانع پیش روی بخش تعاونی‌های مسکن در صدور پروانه‌ها و … مرتفع شود.

ایمانیه همچنین به ظرفیت‌های بخش تعاون فارس اشاره کرد و افزود: در حوزه صنایع دستی و بخش درمان باید استان فارس پیشرو تعاون کشور باشد و این دو بخش مورد حمایت ویژه قرار داشته باشد.

او خطاب به مسئولان اتحادیه‌های تعاونی فارس که در جلسه حاضر بودند، گفت: مشکلات تعاونی‌های مسکن استان که سالها معطل مانده به استانداری فارس اعلام شود که رفع آن در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی استان فارس زیرمجموعه شستا و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی قرار دارند که باید تفاهم نامه‌ای ویژه در این خصوص منعقد شود تا تعاونی‌های استان از عرضه محصولات با کمترین میزان سود این شرکت‌ها بهرمند شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54239

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.