• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

نقش حبیب در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

  • کد خبر : 53988
  • 30 آذر 1401 - 20:39
نقش حبیب در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان فارس گفت: مجموعه برنامه‌هایی تحت عنوان "نقش حبیب" شامل فعالیت‌های تجسمی در قالب کاروان روایت حبیب در حرم حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

امیرحسین عبادیان چهارشنبه ۳۰ آذر به خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌ها، برپایی نمایشگاهی حاوی بیش از ۱۰۰ اثر تجسمی هنرمندان کشوری است که طی روزهای ۵ تا هفتم دی در حرم حضرت شاهچراغ(ع) برپا می‌شود.

عبادیان همچنین گفت: یکی از برنامه‌ها هم برگزاری کارگاه نقاشیخط است که روز پنجم دیماه و با حضور سعید نقاشیان و اساتید و هنرمندان توانمند فارس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در همه رویدادها کمک به توانمندسازی هنری هنرمندان فارس اولویت است، لذا در این برنامه امکانی فراهم شده تا هنرجویان و علاقه‌مندان بتوانند در کنار اساتید نقاشیخط کسب تجربه کنند.

عبادیان اضافه کرد: علاقه مندان و متقاضیان شرکت در این رویداد می توانند تا تاریخ سوم دی ماه حداکثر ۳ نمونه از آثار خود را از طریق پایگاه اینترنتی www.rahavin.com ارسال و برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان فارس افزود: این آثار بررسی و از میان آنها تعدادی برای حضور در کارگاه انتخاب خواهد شد.

عبادیان گفت: در کنار هنرمندان حرفه‌ای روزهای ۵ و ۷ دی ماه برای کودکان نیز ایستگاه نقاشی کودک با همراهی معاونت فرهنگی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برپا خواهد شد.

دومین رویداد ملی کاروان هنری “روایت حبیب” همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) و در آستانه سومین سالگرد عروج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شیراز و فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=53988

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.