• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
6
نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد؛

ضرورت توسعه حمل‌ونقل ریلی/ عملیات اجرایی خطوط ۳ و ۴ به سرعت آغاز شود

  • کد خبر : 53737
  • 26 آذر 1401 - 14:20
ضرورت توسعه حمل‌ونقل ریلی/ عملیات اجرایی خطوط ۳ و ۴ به سرعت آغاز شود
نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید توسعه حمل‌ونقل ریلی را به عنوان یک ضرورت دنبال کنیم تا از سایر ظرفیت‌های آزادراهی، بزرگراهی و کمربندی‌های جنوبی، شمالی و شمال شرق شهر بتوان حداکثر استفاده را برد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، ابراهیم عزیزی در آیین آغاز عملیات اجرایی توسعه شمال شرقی خط ۲ مترو عنوان کرد: به حوزه حمل‌ونقل می‌توان دو نگاه داشت که یک نگاه در جهت برآورده کردن نیازهای حوزه حمل‌ونقل است که بستری برای توسعه این بخش است که در حوزه اجرایی کار درست و سزاواری است. 

او تصریح کرد: معتقدیم حمل‌نقل یک حوزه حاکمیتی، مهم و سرنوشت‌ساز در معادلات اجتماعی و حتی امنیتی است.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از نظامات سیاسی حمل‌ونقل را حوزه مهم و تأثیرگذار در تعریف امنیت و رضایتمندی مردم می‌دانند و معتقدم باید این بخش را با این نگاه دنبال کنیم تا رویکرد همه جانبه به حوزه حمل و نقل بتواند بخش اعظمی از رضایتمندی مردم را در نظام سیاسی فراهم کند.

عزیزی با اشاره به جریان اغتشاشات اخیر که یکی از حوزه‌های مورد تأکید عناصر ضد انقلاب به حوزه حمل‌ونقل سوق داده شده بود، گفت: باتوجه به این موضوع اقداماتی در دستور کار قرار گرفت و با رویکرد هوشمندانه و قاطع این اقدام خنثی شد.

او اضافه کرد: تأکید دارم که این حرکت بی نظیر در آینده توسعه یافته، یک رویکردی حاکمیتی به همه اجزای نظام در حوزه های تقنینی، اجرایی و همه سازمان‌هایی است که ذی مدخل هستند و باید حوزه حمل‌‌ونقل را جدی بگیرند و به آن توجه کنند.

عزیزی ادامه داد: امروز در کلانشهر شیراز نمی‌توانیم بگوییم که یک شهر توسعه یافته هستیم و با توجه به اینکه بخش عظیمی از مشکلات را شاهد هستیم به عنوان یک شهر در حال توسعه یقینأ باید بپذیریم که تلاش‌های ما متکی به رشد و توسعه یافتگی در آینده است.

نماینده مردم شهرستان زرقان و شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه توسعه صنعت حمل‌ونقل مهمترین تکیه ما باید در حوزه ریلی باشد، گفت: آسیب‌پذیری و هزینه‌ها در بخش‌های مختلف با تکیه بر حوزه حمل‌ونقل ریلی می‌تواند سزاوارتر باشد.

او اضافه کرد: یقینا باید پس از ادامه و تکمیل خط ۲ و مسیرهای شرقی شیراز، عملیات اجرایی خطوط ۳ و ۴ به سرعت آغاز شود؛ چرا که عدم شروع این خطوط به معنای عدم تکمیل مسیر خطوط بویژه در مسیر ایستگاه حرم حضرت شاهچراغ(ع) است.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان  خاطر نشان کرد: خط ۳ تکمیل کننده آزاد راه شیراز- اصفهان است و به یک معنا باید توسعه حمل‌ونقل ریلی را به عنوان یک ضرورت دنبال کنیم تا از سایر ظرفیت‌های آزادراهی، بزرگراهی و کمربندی‌های جنوبی، شمالی و شمال شرق شهر بتوان حداکثر استفاده را برد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=53737

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.