• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

بازدید فرماندار و معاون فرمانداری شهرستان قرآنی استهبان از روستاهای دهستان ایج

  • کد خبر : 5342
  • 05 مرداد 1399 - 19:37
بازدید فرماندار و معاون فرمانداری شهرستان قرآنی استهبان از روستاهای دهستان ایج
مهندس احمدرضا کمالی سروستانی فرماندار شهرستان استهبان به همراه مهندس رضا میرزاده معاون فرماندار ، بخشدار بخش مرکزی و مهندس محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن از روستاهای گردشگری دهستان ایج این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، فرماندار شهرستان استهبان در حاشیه این بازدید با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن در رونق و توسعه گردشگری در مناطق روستایی ،توسعه گردشگری روستایی را از جمله راهکارهای ایجاد درآمد پایدار در روستاها دانست و بیان داشت :روستاهای سطح شهرستان استهبان به ویژه دهستان ایج دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری تاریخی و طبیعی است که زمینه را برای اجرای طرح های توریستی فراهم نموده است.

فرماندار شهرستان استهبان در ادامه افزود : برای ایجاد اشتغال باید از سرمایه گذاری حمایت کرد و زمینه را جهت حضور و فعالیت سرمایه گذاران فراهم کنیم .

کمالی سروستانی همچنین با بیان اینکه روستاهای شهرستان استهبان ظرفیت و استعداد مناسب برای توسعه گردشگری روستایی دارند اظهار داشت: برای رفع مشکلات، علاوه بر همکاری ادارات با یکدیگر باید به صورت جهادی اقدام کرد و با حضور در میان مردم و نقاط مختلف شهرستان از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات قرار گرفت و جهت ارتقاء و پیشرفت شهرستان سعی و تلاش کنیم .

 نماینده عالی دولت در شهرستان استهبان با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن در زمینه توسعه روستایی و شهری خواستار تداوم اقدامات محرومیت زدایی در این شهرستان شد و گفت: هر چند فعالیت های موثری در زمینه توسعه در این شهرستان انجام شده اما همچنان حجم محرومیت ها بالا است و برای رسیدن به عدالت درتوسعه باید تلاش شود که سهم بیشتری از اعتبارات و فعالیت های اجرایی و عمرانی در شهرستان استهبان انجام گردد.

 مهندس محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان نیز با بیان اینکه روستاییان شریف ترین اقشار جامعه هستند که باید از عدالت متوازن در توسعه خدمات زیر بنایی بهره مند باشند، افزود : توسعه و عمران و آبادانی کلید اصلی محرومیت زدایی است.

 مهندس ابراهیمی افزود: بنیاد مسکن در همه عرصه های محرومیت زدایی درکنار مردم بوده و در سالهای گذشته گام های اساسی و موثر برای توسعه شهری و روستایی برداشته است .

وی با بیان گزارشی از فعالیت های توسعه و عمران و محرومیت زدایی در سطح شهرستان استهبان تاکید کرد در سال گذشته بنیادمسکن محرومیت زدایی و توسعه روستایی را در این شهرستان تداوم بخشیده است به بیان عملکردهای عمران روستایی و محرومیت زدایی در شهرستان استهبان پرداخت .

-در این بازدید   شاهسوندی بخشدار بخش مرکزی شهرستان استهبان نیز با ارائه پیشنهاداتی بر لزوم تداوم توسعه و عمران منطقه ای در این شهرستان تاکید کرد  .

شایان ذکر است در این بازدید ضمن دیدار و گفت وگو با اهالی، مسائل و مشکلات روستاهای پل شکسته ،  درب قلعه و باغشاد از نزدیک مورد ارزیابی، بررسی و تبادل نظر قرارگرفت  و تصمیمات لازم جهت رفع مسائل اتخاذ گردید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5342

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.