• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

اخبار پلیس فارس – ۵ مردادماه ۱۳۹۹

  • کد خبر : 5334
  • 05 مرداد 1399 - 19:30
اخبار پلیس فارس – ۵ مردادماه ۱۳۹۹

متهم سابقه دار در چنگال قانون / برخورد قانونی و قاطع پلیس فارس با مخلان نظم و امنیت در جامعه با تلاش مأموران پلیس فتا یک متهم که سابقه های مختلفی از جمله سرقت، کلاهبرداری و قاچاق مواد مخدر داشت، در شیراز شناسایی و دستگیر شد. فرمانده انتظامی استان فارس در گفت و گو با […]

متهم سابقه دار در چنگال قانون / برخورد قانونی و قاطع پلیس فارس با مخلان نظم و امنیت در جامعه

با تلاش مأموران پلیس فتا یک متهم که سابقه های مختلفی از جمله سرقت، کلاهبرداری و قاچاق مواد مخدر داشت، در شیراز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این خصوص اظهار داشت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد شخصی به هویت “ی- ف” معروف به “شُبیر” که سارق حرفه ای منزل و سردسته باند سارقان می باشد سالیان متمادی علی رغم پرونده های متعدد سرقت منزل، کلاهبرداری و قاچاق مواد مخدر متواری می باشد.

سردار “رهام بخش حبیبی” با بیان اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت، افزود: در بررسی های لازم مشخص شد که متهم، ۳۰ شاکی دارد و آن ها را تهدید می کند تا از شکایت خود صرف نظر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم در شهرهای مختلف کشور و همچنین خارج از کشور به صورت غیر قانونی تردد داشته است، گفت: با تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس فتا و رصدهای صورت پذیرفته، مشخص شد متهم جهت اجرای اهداف شوم خود و اخاذی و انتقام گیری از شاکیان، وارد شهر شیراز شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در نهایت و با درایت و هوشیاری کارشناسان پلیس فتا، مخفیگاه این متهم سابقه دار در یکی از محله های شهر شیراز شناسایی و وی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و از آن طریق روانه زندان شد، افزود: این فرد دارای پرونده های متعددی از جمله در شعبه نهم اجرای احکام شیراز به اتهام سرقت منزل، در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای شیراز به اتهام کلاهبرداری به مبلغ ۲ میلیارد تومان، در دادسرای شهر “کرج” به اتهام سرقت منزل و مشارکت در سرکردگی، در دادسرای “تهران” به اتهام سرقت منزل،  در دادسرای شهر “قم” به اتهام سرقت منزل و سرکردگی باند و در دادسرای شهر “الیگودرز” به اتهام قاچاق مواد مخدر بوده است.

وی تأکید کرد: پلیس فارس با کسانی که بخواهند به هر نحوی نظم و امنیت جامعه را مختل سازند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت و اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه نخواهد داد.

برقراری امنیت و آرامش ؛ اولین هدف پلیس در جامعه

فرمانده انتظامی استان تأکید کرد: برقراری امنیت و آرامش در جامعه اولین هدف پلیس است و مأموران انتظامی در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام بخش حبیبی” در برنامه زنده تلویزیونی “بازتاب” صدا و سیمای مرکز فارس، اظهار داشت: “احساس امنیت” در جامعه از امنیت مهمتر است.

وی ادامه داد: پلیس فارس با برنامه ریزی های مختلف و اجرای طرح های انتظامی در راستای بالا بردن احساس امنیت در جامعه تلاش می کند و در این مسیر با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سامانه ۱۱۰ ، تلفن ۱۹۷ و تلفن گویای ۰۹۶۵۸۰ مرکز مشاوره و مددکاری از مهمترین راه های ارتباطی مردم با پلیس است و شهروندان می توانند با استفاده از این سامانه ها با خادمان خود در نیروی انتظامی فارس در ارتباط باشند.

سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع سرقت در جامعه، تصریح کرد: همه نهادها و اُرگان ها باید نقش و سهم خود را در موضوع وقوع سرقت بدانند و با اقدامات خود سارقان را ناکام بگذارند؛ وظیفه نیروی انتظامی کشف سرقت و برخورد با سارقان است.

وی افزود : شهروندان منازل و مغازه های خود و همچنین وسایل نقلیه را به تجهیزات ایمنی مجهز کننند و هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از وقوع سرقت را جدی بگیرند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به موضوع فضای مجازی و آسیب های ناشی از آن در جامعه، گفت: با راه اندازی پلیس فتا در سال های اخیر گام های مهمی در مبارزه با جرایم سایبری برداشته شده است ولی نیازمند حمایت های لازم توسط مسئولان است.

سردار حبیبی در ادامه اقدامات و عملکرد فرماندهی انتظامی استان فارس در سال جاری را تشریح کرد.

گفتنی است، در این برنامه تلویزیونی سردار حبیبی به سوالات و پیامک های ارسالی شهروندان در خصوص عملکرد پلیس، پاسخ های لازم را ارائه داد.

در بازرسی از منزل، ۲۰۲ کیلو تریاک کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰۲ کیلو تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی در بلوار “جانبازان” شهرستان شیراز خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: مأموران یگان امداد شهرستان شیراز با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در بلوار “جانبازان” شهرستان شیراز دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار “حبیی” افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۲۰۲ کیلو تریاک کشف و ۲ نفر قاچاقچی را نیز دستگیر و روانه دادسرا کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی در راه مبارزه بی امان با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر از جان مایه می‌گذارند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سودا گران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتصاب فرماندهان انتظامی شهرستان های “کازرون” و “کوه چنار”

با حضور فرمانده انتظامی استان و طی دو مراسم جداگانه، فرماندهان انتظامی شهرستان های کازرون و کوه چنار معرفی و منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با حضور سردار “رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان فارس، مراسم های تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان های کازرون و کوه چنار در این دو شهرستان برگزار شد.

در این مراسم ها که با حضور مسئولان قسمت های مختلف این دو شهرستان برگزار شد، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون منصوب و از تلاش های ارزنده سرهنگ “محمد عبادی نژاد” در مدت زمان تصدی گری این پُست تقدیر به عمل آمد.

همچنین طی حکمی، سرهنگ دوم “لطف الله محمدی” به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار منصوب شد.

گفتنی است، فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم ها، از خانواده معظم شهداء وجانبازان وتعدادی از بازنشستگان ناجا و خیران امنیت ساز با اهداء لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

دیدار رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب  مرودشت با فرمانده انتظامی این شهرستان

رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرودشت با حضور دردفتر فرمانده انتظامی شهرستان، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دکتر “علی فاتحی” و “حسن زارع” با حضور دردفتر فرمانده انتظامی شهرستان، با سرهنگ “فرشید زینلی” دیدار و انتصاب وی به این عنوان را تبریک گفتند.

در این دیدار، پیرامون راهکارهای افزایش تعامل و همکاری بیش از پیش دو مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضا بحث و تبادل نظر شد.

کشف بیش از ۱۷ کیلو تریاک در خرمبید

فرمانده انتظامی شهرستان خرمبید از کشف ۱۷ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در بازرسی از وسایل همراه یک مسافر خبر داد.

سرهنگ “حمید جوکار” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید “جنتی فر” هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ “جوکار” با بیان اینکه در بازرسی از وسایل همراه یکی از مسافران این اتوبوس، ۱۷ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

توقیف موتورسیکلت قاچاق ۳ میلیاردی در”لارستان”

جانشین انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰سی سی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “محمدباقر خلیفه”در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی بخش “جویم” این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی فاقد پلاک مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با اقدامات فنی موفق شدند موتورسیکلت قاچاق را توقیف کنند، عنوان داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه راکب برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برخورد  پراید  با نیسان با ۲ کشته و یک مجروح

رئیس پلیس راه شمالی استان، گفت: در برخورد سواری پراید با وانت نیسان در محور مواصلاتی “اقلید”، ۲ نفر کشته و یک نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی “اقلید” به ماموران اعلام و سریعا به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ “دهقانی” افزود: ماموران پلیس راه در بررسی های اولیه مشاهده کردند یک سواری پراید با ۳ سرنشین با یک وانت نیسان برخورد و بر اثر آن ۲ نفر از سرنشینان در دم فوت و راننده نیز مجروح و به بیمارستان انتقال شد.

سرهنگ “دهقانی” با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از سوی راننده پراید اعلام کردند، به رانندگان عزیز توصیه کرد: از عجله و شتاب بی مورد و تغییر مسیرهای ناگهانی در حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند.

بازگشایی بزرگراه شهید “سلیمانی” در شیراز

رئیس پلیس راه شمال استان از بازگشایی بزرگراه شهید سلیمانی در شیراز خبر داد.

سرهنگ “عبدالهاشم دهقانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره بازگشایی بزرگراه شهید سلیمانی در شیراز، گفت: در حال حاضر مسیر “صدرا به سمت باجگاه” آماده و پس از یک وقفه کوتاه، مجدد بازگشایی شده است. 

وی با بیان اینکه البته این محور هنوز به صورت کامل احداث نشده است، گفت: برای خودروهایی که می‌خواهند از صدرا به سمت مرودشت بروند نیاز به تقاطع غیرهمسطح است که در تلاقی بزرگراه قرار گرفته و عملیات عمرانی برای احداث آن در حال انجام است. 

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه شرکت عمران صدرا قول داده که این تقاطع ۳ ماهه آماده شود، افزود: با توجه به اینکه این مسیر به باجگاه متصل می‌شود، زمان سفر از ۶۰ دقیقه به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا می‌کند. 

سرهنگ “دهقانی” بیان کرد: پیش از این اگر کسی می‌خواست از صدرا به مرودشت برود باید وارد شهر شیراز می‌شد و حدود ۶۰ دقیقه سپری می‌کرد اما اکنون با ۱۰ دقیقه می‌تواند این مسیر را طی کند؛ به همین دلیل استقبال از این محور زیاد است. 

وی عنوان کرد: در هفته‌های اخیر به صورت آزمایشی مسیر رفت این محور بازگشایی شد، اما چون مسیر برگشت آن یعنی “باجگاه به صدرا” هنوز به بهره‌برداری نرسیده بود و برخی از رانندگان در خلاف جهت وارد مسیر شده بودند، پلیس برای ایمنی بیشتر این بزرگراه را مسدود کرد. 

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس، تصریح کرد: اکنون در مسیر برگشت این محور یعنی باجگاه به صدرا نیروهای پلیس و شرکت عمران مستقر هستند و اجازه ورود احتمالی رانندگان را نمی‌دهند اما مسیر رفت یعنی صدرا به باجگاه باز است. 

سرهنگ “دهقانی” با تاکید بر اینکه این مسیر در حال حاضر یک طرفه است، خاطر نشان کرد: کوتاه شدن مسیر و زمان سفر جذابیت زیادی برای رانندگان به ویژه در مناطق شهرکت‌های گلستان، گویم و دیگر نقاط دارد اما تا زمانی که این محور به بهره‌برداری کامل نرسد نمی‌توان از آن استفاده کرد. 

این مقام انتظامی درباره نقش این محور در کاهش تصادفات نیز گفت: هر چه مسیر و زمان سفر کمتر شود، در کاهش تصادفات نیز موثر است و این مسیر در صورت بهره‌برداری کامل هم به لحاظ ایمنی و هم زمان سفر مورد توجه است. 

توقیف ۲۷۰ دستگاه وسائط نقلیه متخلف در”لارستان”

فرمانده انتظامی “لارستان” گفت: در راستای مقابله با رانندگان و راکبین متخلف، در تیرماه سال جاری، ۲۷۰ دستگاه وسائط نقلیه متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ “داود امجدی”در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف مقابله با رانندگان و راکبین وسائط نقلیه متخلف، مزاحم و پرخطر، با توان انتظامی و عملیاتی ماموران این شهرستان با قدرت و جدیت در تیرماه سال جاری اجرا شد.

وی افزود: با اقتدار و تلاش مضاعف و در راستای اجرای این طرح، ۲۷۰ دستگاه وسائط نقلیه متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.  

سرهنگ “امجدی” از برقراری ایست و بازرسی با هماهنگی مقام قضائی به منظور کنترل تردد در سطح شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست با رعایت تمام مسائل ایمنی و به جهت پیشگیری از تصادفات، برای سلامتی خود و همشهریان ارزش قائل شوند.

جمع آوری ۴۳ معتاد کارتن خواب در”آباده”

جانشین فرماندهی انتظامی “آباده” از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری ۴۳ معتاد کارتن خواب در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین محمدی” در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند در ۷۲ ساعت گذشته ۴۳ معتاد کارتن خواب را جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری دهند.

سرهنگ “محمدی” با قدردانی از تعامل و مشارکت خوب مردم با پلیس در راستای برخورد با متخلفان، از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

مشارکت مردم و سایر نهاد ها، شرط دستیابی به امنیت پایدار و مطلوب

فرمانده انتظامی شهرستان “شیراز” با حضور در برنامه زنده تلویزیونی” نگاه روز ” صدا و سیمای مرکز فارس پیرامون اقدامات، تمهیدات و عملکرد پلیس در راستای کاهش وقوع جرائم و تامین امنیت شهروندان به گفتگو نشست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “فرج شجاعی” در ابتدای مصاحبه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت و دستیابی به  امنیت پایدار و مطلوب  را مبتنی بر مشارکت مردم و سایر نهاد ها دانست.  

این مقام انتظامی ضمن اشاره به کشف ۷۵ درصد سرقت ها در سال جاری از کاهش ۹ درصدی سرقت به عنف و مسلحانه نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در سال جاری ۱۵درصد نزاع های دسته جمعی نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

سرهنگ “فرج شجاعی” ضمن ابراز خرسندی از افزایش ۷۹ درصدی کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل خاطرنشان کرد اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط  همکاران در سال جاری به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده که این امر موجب رضایت خاطر شهروندان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با معرفی سامانه  197به عنوان پل ارتباطی مردم و پلیس، خواستار تعامل هرچه بیشتر پلیس با اقشار مختلف مردم در خصوص ارائه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس  شد.

در ادامه سرهنگ “فرج شجاعی” به تشریح نحوه اجرای مأموریت های  فوریتی پلیس ۱۱۰ در استان فارس پرداخت و از شهروندان خواست بیشتر در موارد فوریتی اعم از  مشاهده سارقین  در حال سرقت، نزاع های فردی و دسته جمعی، مزاحمت های خیابانی،خرید، فروش، نگهداری و استعمال مواد مخدر، جرائم مشهود، محکومین متواری ، کلاهبرداران و افراد تحت تعقیب، تخریب و اتلاف اموال عمومی و خصوصی و جرائم امنیتی با این مرکز تماس حاصل کنند.

در پایان فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ضمن تشکر از صبر و حوصله مخاطبان برنامه و کارمندان پرتلاش صدا وسیمای استان به شهروندان توصیه کرد اقدامات بازدارنده لازم در پیشگیری از وقوع سرقت ها را مد نظر و ارزش ها و باور های دینی و اعتقادی را سر لوحه زندگی قرار داده و فرهنگ صبر و آستانه تحمل  را در خود و خانواده تقویت کنند.

ماموریت های پلیس با همراهی و مشارکت مردم و مسئولان موفقیت آمیز خواهد بود

فرمانده انتظامی “مرودشت” در دیدار با امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه تلاش پلیس برای برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه شبانه روزی و بی وقفه می‌باشد، گفت: ماموریت‌های پلیس با همراهی و مشارکت مردم و مسئولان موفقیت آمیز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرشید زینلی” در این دیدار، گفت: انجام خدمات به مردم و گره گشایی از کار شهروندان موجب رضایتمندی آنها، خشنودی خداوند و از همه مهمتر می‌تواند به عنوان توشه ای برای آخرت باشد.

وی با بیان اینکه مجموعه انتظامی این شهرستان با تمام توان و امکانات خود و به صورت شبانه روزی در برقراری نظم و امنیت تلاش و کوشش می‌کند، گفت: با همراهی و مشارکت مردم و مسئولان و دعای خیر آنها، موفقیت بیشتری در اجرای برنامه‌ها و طرح ها به دست خواهد آمد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت، همراهی مسئولان شهرستان به ویژه امام جمعه و به خصوص ظرفیت و پتانسیل تریبون نماز جمعه را عامل بسیار مهم و تاثیر گذار در همگانی کردن امنیت برشمرد و گفت: ائمه جمعه و جماعات مساجد بازویی توانمند در جلب مشارکت‌های مردمی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند.

در ادامه امام جمعه مرودشت به نجابت، تعهد و انقلابی بودن مردم شهید پرور این شهرستان اشاره کرد و گفت: به فضل الهی نقاط قوت زیادی در بین مردم وجود دارد و می تواند حاشیه‌ها را که بسیار هم اندک هستند، پوشش دهند.

حجت الاسلام “آقایی” چهره های شاخص، انقلابی و دارای نفوذ کلام را یکی از ظرفیت هایی دانست که می توان به کمک آنها، احساس امنیت را در مردم تقویت و ارتقا بخشید.

امام جمعه شهرستان مرودشت، آمادگی خود و ائمه جمعه و جماعات مساجد را برای همراهی و مشارکت جدی با انتظامی این شهرستان در جهت تولید و گسترش امنیت پایدار اعلام کرد.

گفتنی است در این دیدار که به بهانه پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در سال ۵۸، برگزار شد، روسای عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، بازرسی، معاون اجتماعی و جانشین فرماندهی انتظامی نیز حضور داشتد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5334

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.