• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

برنامه‌های روز دانشجو در فارس تشریح شد

  • کد خبر : 52324
  • 15 آذر 1401 - 12:05
برنامه‌های روز دانشجو در فارس تشریح شد
مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های ویژه روز دانشجو، به تشریح اقدامات اجرایی شده و رویدادهای پیش روی این سازمان به مناسبت ۱۶ آذر در این استان پرداخت

میلاد حاجی‌زاده سه‌شنبه ۱۵ آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نهاد دانشگاه در ایران جایگاه رفیعی پیدا کرد، گفت: در واقع نظر حضرت امام خمینی(ره) به عنوان بنیان گذار انقلاب اسلامی نقش آفرینی بیش از پیش دانشگاه در معادلات سیاسی اجتماعی فرهنگی، اقتصادی… بود. ایشان معتقد به پیش برندگی جامعه توسط دانشگاه بودند به طوری که دانشگاه را مبدا همه تحولات دانستند و آن را یک گرانیگاه راهبردی در جغرافیای آینده انقلاب اسلامی می دانستند.

مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه دشمنان با توجه به اهمیت دانشگاه و دانشجو در ایران اسلامی، برای این حوزه برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته است، راهبرد دشمن طی سال‌های اخیر را تحریف و به انحراف کشاندن هویت دانشجویی توصیف و اضافه کرد: این نسل از دانشجویان متعهد ایرانی به طور قطع با بصیرت خود بیش از پیش هیمنه پوشالی استکبار را در هم خواهند کوبید.

او عنوان کرد: ۱۶ آذرماه امسال که همچون گذشته یادآور ایستادگی قشر تحصیل کرده و دانشگاهی این مملکت در مقابل زیاده خواهی‌های استکبارگران است، اهمیت دو چندانی پیدا کرده است، چرا که دشمن در چند ماه اخیر تلاش کرد نسل دانشجویی امروز ایران را افرادی خارج از منطق گفتگو به دنیا معرفی کند، در صورتی که قطعاً همین دانشجویانی که تا حدی فریب دشمن را خوردند هم در وقت نیاز، اولین ضربه مهلک را با علم و ایمان خود بر دشمن وارد خواهند کرد.

مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی فارس در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بسیج دانشجویی از بدو تشکیل تا کنون، به عنوان یک تشکل دلداده به انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای ایجاد فضای سالم آزاد اندیشی می‌کند.

اعلام کرد که به مناسبت ایام تسخیر لانه جاسوسی و روز دانشجو، از هفتم آبان ماه تا ۱۶ آذر سلسله برنامه هایی تحت عنوان چله ایران سربلند در سراسر دانشگاههای استان اجرا شد و قریب به هزار و ۸۲ برنامه تا پایان هفته جاری برگزار می‌شود.

او به اهم برنامه‌های ۱۶ آذرماه، سالروز بزرگداشت مقام دانشجو اشاره و بیان کرد: بیش از ۳۰ همایش ایران سربلند با حضور سخنرانان مطرح کشوری و استانی در دانشگاههای محوری شهر شیراز و شهرستانهای استان برگزار می‌شود.

مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی فارس گفت: همچنین این هفته دانشجویان بسیجی در سراسر استان فارس میزبان تریبون‌های نماز جمعه خواهند بود.

حاحی‌زاده برگزاری تریبون آزاد با حضور استاندار و مسئولین استانی در مناطق کم برخوردار شیراز واردوهای راهیان پیشرفت را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=52324

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.