• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری شیراز؛

ضایعات فروشان شیراز ساماندهی می‌شوند

  • کد خبر : 52283
  • 13 آذر 1401 - 19:38
ضایعات فروشان شیراز ساماندهی می‌شوند
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری شیراز اعلام کرد که با پیش بینی یک محل، ضایعات فروشی‌ها در این کلانشهر ساماندهی خواهند شد.

پژمان شفیعی یکشنبه ۱۳ آذر در حایشه بازدید مسئولان مدیریت شهری و قضایی شیراز از اراضی پیش بینی شده برای استقرار ضایعات فروشی‌ها، گفت: یک قطعه زمین ۲۸هکتاری متعلق به شهرداری برای ساماندهی و انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر و ایجاد سایت ساماندهی ضایعات فروشان اختصاص داده‌شده است.

شفیعی اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز و اتحادیه صنف آسیابدار، گرمابه‌داران و بازیافت مواد شیراز منعقدشده است.

او افزود: این تفاهم‌نامه به‌منظور انتقال مراکز جمع‌آوری ضایعات خشک از سطح شهر شیراز به خارج از شهر بوده و طی آن مقررشده است که یک قطعه زمین ۱۰ هکتاری متعلق به این اتحادیه با حمایت و مجوز شهرداری شیراز و سرمایه‌گذاری آن اتحادیه، به سایت ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده شهری ویژه ضایعات فروشان تبدیل شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های شهرداری شیراز گفت: با توجه به برنامه‌های این سازمان و به‌منظور ساماندهی و انتقال مشاغل مزاحم به این زمین، برای تحقق اهداف موردنظر، یک قطعه زمین ۲۸ هکتاری متعلق به شهرداری شیراز نیز برای ایجاد سایت ساماندهی ضایعات فروشان اختصاص داده‌شده است.

بنابراین گزارش، در این بازدید که ابراهیم ابراهیمی معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز، جعفر طاهری معاون فرماندار شیراز، مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز و مسئولان اتحادیه بازیافت مواد نیز حضور داشتند، بر پیگیری و آغاز عملیات احداث سایت تأکید شد.

گفتنی است، در راستای احداث سایت ۲۸ هکتاری شهرداری، سازمان ساماندهی مشاغل شهری اقدام به مقدمات عملیات دیوار گذاری، طراحی سایت پلان و اخذ استعلام‌های لازم کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=52283

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.