• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
شهردار شیراز خبر داد؛

طی یک ماه اخیر ١۴۶ پروژه در شیراز کلنگ زنی یا افتتاح شد

  • کد خبر : 52280
  • 13 آذر 1401 - 19:08
طی یک ماه اخیر ١۴۶ پروژه در شیراز کلنگ زنی یا افتتاح شد
شهردار شیراز گفت: طی یک ماه اخیر، در سه مرحله ١٤٦ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی، تفریحی و زیست محیطی به ارزش ۹٣٨٣ میلیارد ریال کلنگ‌زنی یا افتتاح شده است.

محمدحسن اسدی عصر یکشنبه ١٣ آذر در جمع خبرنگاران گفت: در یک مرحله ١٩ پروژه به ارزش ١٢۴۶ میلیارد ریال افتتاح و ١٠ پروژه به ارزش ٧ هزار و ٧٠ میلیارد ریال کلنگ زنی شد که عمده این پروژه‌ها در حوزه های عمرانی، فرهنگی، گردشگری، خدماتی زیست محیطی و ورزشی بود.

او ادامه داد: در آیین رفع محرومیت زدایی نیز پس از یکسال بررسی، مطالعه، نیازسنجی و اولویت بندی ۵۵ پروژه به ارزش ۵ هزار و ١٠٨ میلیارد ریال در بخش‌های لوله گذاری و هدایت آبهای سطحی، جابجایی تاسیسات شهری، مناسب سازی، تملک املاک مورد مسیر، بهسازی بوستان‌ها، روشنایی معابر و …مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: به مناسبت ١٢ آذرماه، روز جهانی معلولین نیز فرهنگسرا و سالن آمفی تئاتر ویژه توانخواهان به مرحله بهره برداری رسید.همچنین ۴٠ پروژه به ارزش ٢٣٢۵ میلیارد ریال کلنگ زنی یا به بهره برداری رسید.

اسدی با بیان اینکه در روند اجرای این پروژه‌ها علاوه بر لطف خداوند، همراهی شورا و تلاش پرسنل شهرداری نقش اصلی را داشته است، گفت: اظهار رضایت ریاست شورا ار عملکرد شهرداری نیز مؤید این موضوع است.

او همچنین از تلاش‌های نمایندگان مجلس، فرمانداری، استانداری، مدیران دستگاههای اجرایی، یاوران شورا، معتمدین و پیمانکاران و دیگر عوامل اجرایی در راستای بهبود رون خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد و گفت: در بحث تسریع در روند بهره برداری از پروژه‌های شهری، علاوه بر تلاش‌های مدیران بخش‌های مختلف شهرداری، نقش قائم مقام شهرداری شیراز، معاونت فنی و عمرانی، معاونت مالی و اقتصادی و فنی و عمرانی بسیار حائز اهمیت بوده است.

شهردار شیراز در پایان یادآور شد: قطعا عملکرد شهرداری بی عیب و نقص نبوده و نیازمند ارتقاست، اما با توجه به اعتماد و منویات شورا، در شهرداری شیراز تلاش شبانه روزی و جهادی شروع شده و شرایط برای کار کردن و ایجاد فرصت‌های خدمت گذاری بسیار خوب است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=52280

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.