• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس؛

هراس دشمنان از قدرتمندتر شدن ایران است

  • کد خبر : 52062
  • 11 آذر 1401 - 22:25
هراس دشمنان از قدرتمندتر شدن ایران است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دشمن از اینکه ایران اسلامی در مسیر قدرتمند شدن قرار گرفته در هراس است و با سنگ اندازی و دشمنی به دنبال مانع تراشی است.

اسماعیل محبی‌پور جمعه ۱۱ آذر در یادواره شهدای مهدی آباد شیراز افزود: که در چنین شرایطی، مردم و مسئولان باید دست در دست هم در مسیر آبادانی کشور گام بردارند.

محبی‌پور گفت: چه کسی امروز می‌تواند دشمنی کشورهای اروپایی را در جنگ تحمیلی کتمان کند، در هشت سال جنگ تحمیلی چه خسارت هایی به کشور وارد کردند؟

معاون استانداری فارس ادامه داد: اینکه امروز عده‌ای توسط همان دشمنان تحریک می شوند و در مقابل کشور قرار می گیرند و خسارت می زنند ناشی از بی اطلاعی یا خیانت آنها است.

وی، ضمن اشاره به نقش نیروهای بسیج در مدیریت اغتشاشات بیان کرد: وقتی به خاندان اهل بیت (ع) تعرض و توهین می شود، بسیجیان، مجاهدان و همه کسانی که وجدان بیداری دارند در مقابل متعرضان و توهین کنندگان می‌ایستند و مقابله می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد: امروز بسیجی های ما در مقابل اغتشاشگران قد علم کرده‌اند و از خود هزینه می کنند و حاضرند که جان خود را هم در این راه فدا کنند.

محبی پور گفت: در مقطع کنونی وقتی که نام ایران و خاندان اهل بیت (ع) بیاید بسیجی و پاسدار سینه سپر می‌کند و نمی پرسد که چه کسی تحریک کننده است چرا که فرق نمی‌کند و ما برای دفاع از کشور با هیچ کس تعارف نداریم.

وی افزود: از ابتدای شهریورماه تاکنون ۲۰ شهید در استان فارس تقدیم امنیت کشور و استان شده که ۱۳ نفرشان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به شهادت رسیدند.

او ادامه داد: در این فتنه دست دشمن از آستین کسانی بیرون آمد که فضای هیجانی را دامن زدند و برخی هم تحت تاثیر رسانه ها و با محوریت عملیات میدانی گروهک‌های ضد انقلاب برای بر هم زدن امنیت و آسایش کشور به خیابان ها ریختند و به نظام و مردم هزینه و خسارت تحمیل کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در شهر شیراز با حماسه آفرینی مدافعان امنیت و فرماندهی صحیح، کمتر هزینه و خسارت وارد شده اما همین خسارت هم باید از بودجه های سالانه عمرانی و خدماتی و بهداشتی جبران شود.

محبی پور افزود: استمرار مسیر پیش رونده نظام به دلیل اصول و پایبندی هایی است که مردم دارند، تا زمانی که مردم به وحدانیت خدا اعتقاد دارند و به خاندان اهل بیت (ع) احترام می گذارند و تا زمانی که مردم به تمامیت ارضی ایران معتقد هستند جریان باطل و انحراف و ایادی شیطان و جریان های تجزیه طلب در مقابل آنها قرار می گیرد اما ایرانی با غیرت، مسلمان و با شرف در مقابل هیچکدام سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=52062

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.