• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
مدیرعامل شرکت شهرک شهرک‌های صنعتی فارس؛

امسال موانع ۸۳ واحد تولیدی در فارس رفع شده است

  • کد خبر : 52024
  • 10 آذر 1401 - 12:28
امسال موانع ۸۳ واحد تولیدی در فارس رفع شده است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون مشکلات ۸۳واحد تولیدی و صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شرکت بررسی و رفع شده است.

سید مصطفی هاشمی در دوازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تشکیل این کارگروه که با تصویب هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ایجاد ‌شده بستر مهمی برای بررسی و رفع مشکلات واحدهایی که در شهرک های صنعتی مستقر هستند فراهم کرده است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی فارس، هاشمی افزود: در جلسات این کارگروه به موضوعات و مشکلات سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در درون شهرک‌ها و نواحی صنعتی رسیدگی و خدمات کارشناسی ارائه می‌شود.

او ارائه پیشنهاد اصلاح قوانین، مقررات، ضوابط و رویه‌های مرتبط با تولید و خدمات در زمینه‌های تسهیل امور سرمایه گذاری، بررسی و اتخاذ تصمیم درخصوص حل و فصل مشکلات واحدهای صنعتی در راستای استمرار و ارتقاء تولید و اشتغال، بررسی و تصمیم گیری درخصوص رفع مشکلات واحدها و طرح‌های صنعتی ثبت شده در سامانه مانع زدایی، پشتیبانی و رفع موانع تولید، انعکاس موارد تصمیم گیری خارج از حیطه وظایف سازمان به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان را بخشی از وظایف این کارگروه اعلام کرد.

هاشمی با بیان اینکه رویکرد وزارت صمت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تسریع در بررسی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است، گفت: رویکرد استاندار فارس و مدیران استان نیز در همین راستا است و برگزاری جلسات متعدد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و برگزاری میزهای خدمت به ریاست استاندار فارس نقش و تاثیر مهمی در رفع مشکلات واحدها داشته است.

او به نحوه بررسی و رفع مشکلات در این کارگروه اشاره و اضافه کرد: آن دسته از از مشکلات مطرح شده از سوی صنعتگران که مرتبط با حوزه داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس است با حضور معاونان ومدیران این شرکت بررسی و تصمیم گیری می‌شود و آن دسته که مرتبط با سایر دستگاه ها است نیز به اداره مربوطه و برخی از مشکلات نیز به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ارجاع می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای طرح مشکلات خود در جلسات کارگروه می‌توانند بصورت غیرحضوری با ثبت نام در درگاه خدمات الکترونیک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به نشانی eservice.isipo.ir نسبت به انعکاس مسائل، مشکلات و موانع پیرامون فضای کسب و کار خود اقدام و یا بصورت حضوری درخواست خود را ارائه دهند تا در اسرع وقت نسبت نسبت به بررسی و رفع مشکلات اقدام شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=52024

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.