• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
معاون اداره کل آموزش و پرورش فارس؛

معرفی الگوهای اخلاقی برای تربیت اثرگذار دانش‌آموزان

  • کد خبر : 52011
  • 09 آذر 1401 - 18:15
معرفی الگوهای اخلاقی برای تربیت اثرگذار دانش‌آموزان
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش آموزه‌های اخلاقی از راه‌های افزایش هوش معنوی است لذا شناسایی و معرفی الگوهای اخلاقی به دانش آموزان در تربیت دانش آموزان بسیار موثر است.

فرشید قاسمی چهارشنبه ۹ آذر در گردهمایی کیفیت بخشی تمام ساحتی در مفاهیم آموزشی و تربیتی ویژه مدیران، معاونان و دبیران دوره اول متوسطه مدارس شاهد استان فارس، با تشربح انواع هوش، اظهار کرد: مناسبات فرد با جهان معنوی را هوش معنوی تعیین می کند.

وی افزود: برای ایجاد شادی، فرد نیازمند ترشح هورمون دوپامین است لذا تشویق فرد  موجب ترشح این هورمون و در نهایت ایجاد شادی در وی می شود لذا باید دانش آموزان را تشویق کرد.

قاسمی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین بر ارتقای هوش معنوی در ساحت اعتقادی تاکید شده است، ادامه داد: برای تحقق توصیه رهبر معظم انقلاب در خصوص امیدآفرینی، باید سراغ افزایش شادی در دانش آموزان برویم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر افزایش خودآگاهی گفت: دعا کردن یکی از راه های افزایش هوش معنوی است علی الخصوص اگر این دعا در حق دیگران باشد.

وی اضافه کرد: آموزش آموزه های اخلاقی از دیگر راه های افزایش هوش معنوی است لذا شناسایی و معرفی الگوهای اخلاقی به دانش آموزان در تربیت دانش آموزان بسیار موثر است.

قاسمی خاطرنشان کرد: تربیت دانش آموزان باید به گونه ای باشد که ساحت های ششگانه محقق شود. مسیر تحقق اهداف از مسیرهای می گذرد که تا کنون از آن مسیرها عبور نکرده ایم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=52011

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.