• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمدرسول‌الله(ص) شیراز؛

بسیج گره‌گشای همه مشکلات است

  • کد خبر : 51847
  • 05 آذر 1401 - 9:47
بسیج گره‌گشای همه مشکلات است
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمدرسول‌الله(ص) شیراز تاکید کرد که بسیج و فرهنگ بسیجی آزمون خود را در همه عرصه‌ها پس و نشان داده که گره‌گشای همه مشکلات است.

سرهنگ غلامعلی احمدی جابری در جمع نمازگزاران مسجد شهرک گلستان، با بیان اینکه با فرهنگ و روحیه و تفکر بسیجی می توان بر مشکلات غلبه کرد، عملکرد بسیج را گواه این مدعا دانست و گفت: بسیج در ۴۳ سال گذشته کارنامه درخشانی داشته است.

به نقل از سپاه محمدرسول‌الله(ص) او ادامه داد: از جنگ تحمیلی هشت ساله گرفته تا مبارزه با فتنه های گوناگون، مبارزه با فلج اطفال گرفته تا بیماری منحوس کرونا، از حضور فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی گرفته تا مجازی و علمی و دیگر عرصه ها، بسیج عملکردی موفق داشته و این همه تأییدی است بر این که برای گره گشای  مسائل و مشکلات کشور باید از فرهنگ بسیجی استفاده کرد.

احمدی جابری با بیان اینکه فتنه اخیر حضور بسیجیان در صحنه مقابله با اغتشاش گران و پشت سر آنها آمریکای جنایتکار و رژیم سعودی و انگلیس خبیث و منافقین، باعث شکست و روسیاهی آنها شد، گفت: بسیج همچنان در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت و مردم باقی خواهد ماند و بسیجی باید در وسط میدان باقی بماند تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.

وی در تشریح عملکرد بسیجیان ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز، گفت: در ایام مبارزه با بیماری منحوس کرونا بیش از ۳۸ میلیارد تومان از خیرین جمع آوری و در قالب بسته‌های کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری تقدیم شد.

احمدی جابری اضافه کرد: ساخت و مرمت ۱۴ باب منزل محرومین، توزیع ۸ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، قربانی کردن ۱۲۰ راس گوسفند، تهیه و توزیع ۱۱ سری جهیزیه و … بخشی از اقدامات انجام شده طی یکسال اخیر بوده است.

این فرمانده سپاه شیراز گفت: در ابتدای مهرماه تعداد ۸۰۰ بسته لوازم التحریر توزیع و مبلغ ۵۵ میلیون تومان به شکل نقدی به محرومان و نیازمندان کمک و علاوه بر آن حدود ۵ هزار دست غذای گرم توزیع شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=51847

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.