• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
رییس هیئت مدیره سامانه پرداخت الکترونیک ملّی پی؛

بهره برداری از سامانه نشان اعتماد ملّی

  • کد خبر : 51845
  • 05 آذر 1401 - 9:33
بهره برداری از سامانه نشان اعتماد ملّی
شناسنامه کسب و کار و حمایت از مصرف کننده موسوم به "ملّی نشان" در سامانه پرداخت الکترونیک ملّی پی اعطا شد.

رییس هیئت مدیره سامانه پرداخت الکترونیک ملّی پی و مدیرعامل شبکه کشوری کسب و کار پشتیبان در حاشیه بهره برداری از ملی نشان گفت: این سامانه توسط پرداخت یار ملّی پی و با همکاری شبکه کشوری پشتیبان عملیاتی شده و با احراز هویت دقیق کسب و کارهای فعال در فضای حقیقی و مجازی ،بستری امن را در مبادلات بین خریدار و فروشنده به وجود می آورد.

هدایت‌الله سلیمی افزود: رسالت شرکت‌های پرداخت یار ایجاد راهکارهای پرداخت با محوریت حمایت از کسب و کارهاست و سامانه پرداخت الکترونیک ملّی پی تلاش دارد تا با جلب اعتماد مصرف کنندگان، در این مسیر قدم بردارد.

او ادامه داد: ملی نشان فقط یک نماد عادی برای شناسایی و معرفی کسب و کارها نیست و ویژگی های متعددی دارد. تمام تراکنش‌های مالی و فروش کسب و کارهای دارنده این نشان، توسط سامانه پرداخت الکترونیک ملّی پی تضمین خواهد شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: این بدان معناست که مصرف کننده میتواند به پشتوانه ملّی پی و با اطمینان خاطر از اصالت کسب و کار، خرید خود را انجام دهد.

رئیس هیئت مدیره پرداخت یار ملّی پی ادامه داد: ملی نشان تضمین می‌کند که خریدار، کالا یا خدمات خود را دقیقا با همان شرایطی که پیش از خرید با فروشنده توافق کرده بود، دریافت کند و چنانچه خلف وعده از طرف فروشنده انجام شود، ملّی نشان وجه پرداختی را به خریدار عودت خواهد داد.

او در مورد اهمیت این طرح افزود: امروزه با توجه به افزایش چشمگیر افراد کلاهبردار و سو استفاده گر در فضای بزرگ اینترنت، اعتماد به ارائه دهندگان خدمات مجازی،مخصوصا استارتاپ‌های نوپا و کسب و کارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی بسیار سخت شده است در بسیاری موارد کاربران حتی پس از یافتن کالای مورد نظر خود و تصمیم قطعی خرید، فقط به دلیل نگرانی و عدم اطمینان به فروشنده کالا از خرید خود منصرف شده و از فروشنده دیگری که نامی آشنا دارند خرید می‌کنند، ملّی پی با عملیاتی شدن سامانه ملّی نشان قصد در اصلاح این ساختار داشته و بر آن است تا ظرفیت های ملی نشان را تمام و کمال در خدمت حمایت از تولید و اشتغال ایرانی قرار دهد.

سلیمی با بیان اینکه همه خدمات “ملی نشان”برای خریدار و فروشنده رایگان است، گفت: امروزه مدیران شرکت ها و سازمان‌های اقتصادی باید سود آوری را در درجه دوم اولویت‌های خود قرار داده و ابتدا به مصلحت و آینده فرزندانمان بیندیشند.

او گفت: در این دوران کشورمان بیش از همه ادوار نیازمند دلسوزی و از خود گذشتگی مدیران اقتصادی است.شبکه کشوری کسب و کار پشتیبان و کسب و کارهای زیر مجموعه آن پیش از این نیز با عملیاتی سازی طرح‌های عام المنفعه و دانش بنیان،نظیر برنامه جامع مشارکت موسوم به “برکت” ثابت کرده که بر این اصل پایبند بوده و با تمام ظرفیت‌های خود و به صورت تمام قد در خدمت منافع ملی و اقتصاد کشور خواهد ایستاد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=51845

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.