• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
مدیرکل زندان های فارس در بازدید از زندان استهبان:

اجرای فرایند اصلاح و تربیت و کاهش آسیب در زندان ها نیازمند کار فرهنگی عمیق و توسعه حرفه آموزی و اشتغال است

  • کد خبر : 5173
  • 02 مرداد 1399 - 18:36
اجرای فرایند اصلاح و تربیت و کاهش آسیب در زندان ها نیازمند کار فرهنگی عمیق و توسعه حرفه آموزی و اشتغال است

اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس به همراه حسین خرمایی جهرمی سرپرست دفتر فنی و مهندسی زندان های فارس از زندان استهبان بازدید و با شرکت در جلسه شورای اداری زندان در دیداری صمیمانه با کارکنان، مشکلات و دغدغه های آنان را در حوزه زندانبانی بررسی کرد و با زندانیان چهره به چهره ملاقات و […]

اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس به همراه حسین خرمایی جهرمی سرپرست دفتر فنی و مهندسی زندان های فارس از زندان استهبان بازدید و با شرکت در جلسه شورای اداری زندان در دیداری صمیمانه با کارکنان، مشکلات و دغدغه های آنان را در حوزه زندانبانی بررسی کرد و با زندانیان چهره به چهره ملاقات و مشکلات آنان را پیگیری نمود.
مدیرکل زندان های فارس در دیدار با کارکنان زندان استهبان گفت: زندانبانی رسالت سنگینی است که برعهده ما گذاشته شده است و باید برای حل مشکلات زندانیان و خانواده آنان با جدیت بیشتری کار را دنبال کنیم.
اسحاق ابراهیمی افزود: مجموعه مدیریتی سازمان زندان ها از زمان شهید بزرگوار لاجوردی تاکنون، با حضور افراد انقلابی و با هدف مشخص اصلاح و بازپروری و بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه، فعالیت های اصلاحی و تربیتی را دنبال کرده و می کنند.
وی اضافه کرد: اهداف متعالی رئیس سازمان زندان ها، بر اساس قوانین و آیین نامه ها و مقررات دستگاه قضا می باشد و اولویت ایشان، تغییر و اصلاح زندانیان و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه است.
مدیرکل زندان های فارس اظهار داشت: اجرای فرایند اصلاح و تربیت و کاهش آسیب در زندان ها نیازمند کار فرهنگی عمیق و توسعه حرفه آموزی و اشتغال گسترده است.
ابراهیمی گفت: باید دوره های حرفه آموزی در زندان ها را تقویت و توسعه دهیم تا پس از آموزش و آموختن مهارت توسط زندانیان، پیگیر حرفه و شغلی برای آنان پس از آزادی باشیم که این امر با تعامل بین بخش خصوصی و سایر ارگان های متولی محقق می شود.
ابراهیمی افزود: سازمان زندان ها، سازمان تأمینی و تربیتی است که برای تحقق رسالت آن، از تمامی ظرفیت ها باید استفاده شود تا بتوانیم با اصلاح رفتار زندانی، زمینه تغییر در افکار و روان آنان را فراهم نماییم که این امر مستلزم تلاش جهادی کارکنان در زندان ها می باشد.
در ابتدای این جلسه کرامت حق شناس سرپرست زندان استهبان گزارشی از حوزه های مختلف و اقدامات انجام شده را ارائه کرد و کارکنان این زندان مشکلات کاری و دغدغه های خود را در راستای ارتقاء نظام زندانبانی مطرح کردند.
شایان ذکر است در حاشیه این دیدار مدیر کل زندانهای فارس در بازدید از اندرزگاه های زندان استهبان در ارتباطی چهره به چهره با زندانیان مشکلات آنان را در حوزه های رفاهی و قضایی بررسی و دستورات لازم صادر کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5173

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.