• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

بازدید معاون درمان وزیر بهداشت از ۲ بیمارستان ارائه خدمت به بیماران کرونا در شیراز

  • کد خبر : 5147
  • 01 مرداد 1399 - 20:29
بازدید معاون درمان وزیر بهداشت از ۲ بیمارستان ارائه خدمت به بیماران کرونا در شیراز
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شیراز، از دو بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) و نمازی، به عنوان مراکز درمانی ارائه خدمت به بیماران کروناویروس، به صورت شبانه بازدید کرد.

به گزراش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «قاسم جان بابائی» معاون درمان وزیر بهداشت که شب گذشته با همراهی دکتر «عبدالخالق کشاورزی» مدیرکل دفتر ارزیابی فناوری سلامت، استاندارد و تعرفه های وزارت بهداشت به شیراز سفر کرده است، پس از استقبال دکتر «مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه و دکتر «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه در فرودگاه شیراز، ابتدا در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) حضور یافت.

او با حضور در بخش های مختلف این بیمارستان، به عنوان مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در شیراز، با بیماران و تیم های پزشکی گفت و گو کرده و نحوه ارائه خدمت به بیماران را از نزدیک ارزیابی کرد.

دکتر جان بابائی همچنین در بازدید از بیمارستان نمازی شیراز که هم اکنون بخشی از این بیمارستان به درمان مبتلایان به کرونا اختصاص دارد، فرآیندهای ارائه خدمت به بیماران را پایش کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این دو بازدید شبانه، گفت: بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) که به صورت کامل به درمان بیماران کرونا اختصاص دارد، از نظر کارکنان، پزشکان عمومی و متخصص و تیم پرستاری، مسلط به کار درمان بیماران هستند و به خوبی ارائه خدمت می کنند.

او عملکرد مورد بازدید در این مرکز درمانی را قابل قبول خواند.

دکتر جان بابائی همچنین در خصوص بازدید از بیمارستان نمازی، گفت: در بخش های مختلف این بیمارستان به خوبی خدمات در حال ارائه است و در گفت و گو با بیماران و همراهان آنان، نسبت به روند خدمات اعلام رضایت شد.

معاون درمان وزیر بهداشت از بررسی موضوعات مربوط به نیروی انسانی، نوبت کاری پزشکان و پرستاران، ویزیت پزشکان، تجهیزات و ملزومات پزشکی، نحوه برخورد با بیماران مبتلا به کروناویروس و دغدغه های تیم های درمانی در حاشیه این بازدیدها خبر داد.

دکتر «مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی اکبری» معاون درمان و دکتر «سید روح الله حسینی» مدیر روابط عمومی دانشگاه در این دو بازدید، دکتر «قاسم جان بابائی» معاون درمان وزیر بهداشت و دکتر «عبدالخالق کشاورزی» مدیرکل دفتر ارزیابی فناوری سلامت استاندارد و تعرفه های وزارت بهداشت را همراهی می کردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5147

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.