• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
روح‌الله نجابت تاکید کرد؛

اهتمام به فرمایش رهبر معظم انقلاب در موضوع گردشگری شیراز

  • کد خبر : 51345
  • 21 آبان 1401 - 11:54
اهتمام به فرمایش رهبر معظم انقلاب در موضوع گردشگری شیراز
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهتمام به فرمایش رهبر معظم انقلاب در موضوع گردشگری شیراز گفت: باید فرمایش معظم له که در آن همه چیز از جمله آمایش سرزمینی بوده و این ظرفیت را دارد که این استان را رو به جلو برد، جا بیاندازیم و به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله نجابت نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح دفتر مرکزی دبیرخانه شهر جهانی صنایع دستی شیراز از تلاش دست‌اندرکاران این حوزه قدردانی کرد. 

او با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سفر  به شهر شیراز در موضوع گردشگری پرداخت و به نقل از معظم له اظهار کرد: من تصورم این است که اگر مسئولین کشور و مسئولین استان بتوانند از همین مسئله‌ گردشگری به شکل درست، با تبلیغات صحیح و با جهت‌گیرىِ صحیح استفاده کنند، درآمد آن، استان را از همه‌ی معونه‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند، مسئله  گردشگری خیلی مهم است.

نجابت گفت: درخواست من این است که این فرمایش رهبر معظم انقلاب که در آن همه چیز از جمله آمایش سرزمینی بوده و این ظرفیت را دارد که این استان را رو به جلو برد، جا بیاندازیم و به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه مسوولین شهری و استانی در این موضوع باید هم کنار هم خواهیم بود، تصریح کرد:  باید در راستای کمک و حمایت از هنرمندانی که همه وجود خود را پای این کار گذاشته‌اند، تلاش ویژه کنیم و در این موضوع  حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز لازم است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=51345

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.